Doddis Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 um . . . eh? Du vad är det dära för URL =O hehe du måste hosta bilden innan du kan inte bara lägga upp den direkt >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 haha, vet inte riktigt hur man gör >:( ny.. :P För att visa en bild här måste du lägga upp den på internet. Detta kan enkelt göras med http://www.photobucket.com's sida. När du lagt upp bilden på Photobucket ser det ut så här: Där står en tag som innehåller . Denna kopierar du och klistrar in här. Vips, och bilden visas. Observera att detta inte går med en .bmp-bild. ------------------------------------- Om du istället vill ha en länk till bilden skriver du: [url>>>]http://i3.photobucket.com/albums/y90/mosp/bild.jpg[/url] Ta bara bort ">>>". Då blir det så här: http://i3.photobucket.com/albums/y90/mosp/bild.jpg Lycka till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Kan även nämnas att photobucket är gratis och inga konstigheter, så man behöver inte vara äveransträngd och läsa hela avtalet, man kan skumma igenom det. Men det är inget farligt... >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Kan även nämnas att photobucket är gratis och inga konstigheter, så man behöver inte vara äveransträngd och läsa hela avtalet, man kan skumma igenom det. Men det är inget farligt... B) Ska inte skriva "W*rd", så jag skriver "Precis!". >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 jag då.. lalalala.. ser lite trött ut.. tack för hjälpen >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 tack för hjälpen ;) Varsågod :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 jag då.. lalalala.. ser lite trött ut.. tack för hjälpen ;) Hihi, och söt var du också! >:( (jag är tjej, men missförstå mig inte...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Hihi, och söt var du också! >:( (jag är tjej, men missförstå mig inte...) Japp, det var hon ;). (jag är kille ;)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 tack tack >:( :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 skitlång länk = NInja style, min kära vän Kirderf gjorde om mig till en demon ninja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnkU_ Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Jag och min lillasyster Aaaaw vilken söt bäbis ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 WoW Kimono du var ju rätt ceuty ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 tack tack. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Merkurion har riktigt onda ögon, inte de röda utan hans vanliga... There is ewil in that boy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Merkurion har riktigt onda ögon, inte de röda utan hans vanliga... There is ewil in that boy. oja, lägg märke till harry potter ärret i pannan också. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Fick en bild tagen på mig i veckan på ett Lan jag var med på ett hörn och arrangerade. Denna bilden är lite färskare än den som ligger längre bak i tråden :P http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... rtusan.jpg Ska bara påpeka att detta var ifrån sista natten på lanet. 3 dagar utan dusch får verkligen håret på sne. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nezumi Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 eftersom jag är ny här får jag väl offra mig... det ser dock jävligt krystat ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 wee en till snygging d-^___^-b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Herid: där ser du ut som onizuka när han var gangbanger. Jävlar vad respekt, sedan att du idrottar och ser väldigt ghetto ut kommer alltid att ge dig streetcred hos mig. Respect! http://www.nianze.com/images/herid01.jpg De andra bilderna var förbaskat grymma men jag fastnade för denna. Du verkar hård som granit. Du får vara med i mitt gäng/crew som enforcer ifall du vill ;) Jag ska försöka leta upp ett gäng fyllebilder och lägga upp. Men jag kommer inte visa mitt ansikte av ren princip lägger jag inte upp mitt ansikte på nätet. Men jag är ju kungen av fyllebilder så vi får väl se ifall jag kan fixa något roligt som folk får skratta åt. Men det kan dock ta sin lilla stund, dock ska jag supa med en musiker i hans loge inför en koncert snart så då kanske det blir fedt med fyllebilder. Han har nämligen sagt att han ska dra i sig en vodka på tid precis innan konserten, sedan ska han slå sönder sina synthgrejer som någon blippblopp musiker på arvika gjorde. Han är fan inte klok. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Herid: där ser du ut som onizuka när han var gangbanger. Jävlar vad respekt, sedan att du idrottar och ser väldigt ghetto ut kommer alltid att ge dig streetcred hos mig. Respect! http://www.nianze.com/images/herid01.jpg Jaså? Ja, jag har fått höra att vissa av mina grimaser liknar Onizuka, men inte allt jag ser ut som honom i vanliga fall. I övrigt så är jag inte riktigt hård som granit men tack för komplimangen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Nåja, jag ska väl inte vara sämre, så... Jag: http://www.uppsalakai.org/genma/genma.jpg HMm.... Du ser precis ut som den där killen som var på Uppcon... ---------------- Ärligt talat är jag ingen linslus men antar att det finns nån som fått digital bild på mig hoppas jag. Lär väl läggas upp så småning om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Hmm, I wonder why... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Det där tänker jag inte ens svara på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Hmm, I wonder why... Det där tänker jag inte ens svara på... LOL. :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 skitlång länk = NInja style, min kära vän Kirderf gjorde om mig till en demon ninja. du får nog ta o skära ner lite på naruto tittandet va :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg