Herid Fel Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Izzy: Nog har du bättre bilder på dig själv! Där man faktiskt kan se ditt ansikte! Jag har ju ett par av dessa om du vill att jag skall lägga upp dom? I övrigt kan jag repitera bilderna på mig... Jag, för ett år sedan, nyrakad inför Dougakon. Jag, när jag är ute på en promenad i slutet av april. Jag, som flummar runt lite i skolan. Det var väldigt kallt och jag täckte ansiktet under min nattliga promenad. Under en karateträning fick jag för mig att testa fånga mig själv i luften... på bild. Ute och spanar under hösten. Här spelleder jag i en källarlokal som heter Finkan. Jag som gör lite gymnastiska trick i omklädningsrummet, RockmanZero är den som tagit bilden. Min hitills hemskaste grimas. Och så när min dator är på så kan man även beskåda lite fler bilder på http://nianze.mine.nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Här har ni mig då ^-^ Doddis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnkU_ Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Detta är jag då, ;) Bild Bara jag som inte kan se bilden? Fungerar för mig Det fungerar för mig med. Och det var inget dåligt man såg :P Hahaa man tackar *blushed* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Dett känns så fel att se Herid på bild. Han ser så, inte ond ut. Herid ser ju ut som värsta charmknutten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Jo. Kanske beror på bilderna >.> Hehe The Evil Herid kallad Charm knutte kax putte där B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Dett känns så fel att se Herid på bild. Han ser så, inte ond ut. Herid ser ju ut som värsta charmknutten. Charmknutte kan jag inte påstå. Och ond? Nej, jag ser allt annat än ond ut. Jag ser ut som en ful gorilla med affro. Dock så vill du inte ha mig arg, då kan jag se ond ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Jo det är ju det vi menar. När du är arg är du och ser ond ut >) Men Ful Gorilla med affro tror jag nog inte. Charm knutte passar bättre. Gorilla =O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 wah, ja, herid ser ju faktiskt riktigt trevlig ut ^^ oh well, teh forehead Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Åh, forehead är ju rätt söt... Seriöst, hade jag inte varit straight hade jag gärna bitit lite i dina assets Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Åh, forehead är ju rätt söt... Seriöst, hade jag inte varit straight hade jag gärna bitit lite i dina assets Heh, det är inte försent att ändra ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Wow, äntligen får jag se Forehead!:0 Du var ju c00l som baadaa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Ny bild, tagen nyss. På denna bild kan man se hur jag kommer se ut på Uppcon, alltså vilken tröja jag skall ha mm. Herid med WANO-tröjan på sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Men så söt forehead var då :3 Meh,jag har en nyare (fast ändå rätt gammal...) bild av mig på datan..men jag ser så konstig ut på den att jag skäms. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Det vill vi gärna se, Sandera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Tro mig,det vill ni inte. Jag ser så ful ut på den >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Vi vill se den! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Izzy: Nog har du bättre bilder på dig själv! Där man faktiskt kan se ditt ansikte! Jag har ju ett par av dessa om du vill att jag skall lägga upp dom? Haha, jag kan lägga upp själv om jag önskar... Får väl leta upp någon bild då! *rota* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Jag och min lillasyster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Jag och min lillasyster Haha, vad söt hon är! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 vem syftar du på B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 vem syftar du på B) Du skaffar dig mäktiga fiender Doddis *kramar sönder en Red bull-burk med en hand* Haha, vad söt hon är! >:( Ja, hon är en söt liten kebabrulle :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 vem syftar du på 8) Förstår inte riktigt, antingen har dui skrivit fel, eller så menar du att Docster är en tjej (alt. Transvestit)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 ja >) jag skoja ju bara ;P Skrev fel? Nepp >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 haha, vet inte riktigt hur man gör >:( ny.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg