Zaphod Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Zaphod: O.B.S Det är en Kajman och så har den tejp runt nosen ju. Men det var spännande att få dit den. ^_^ Och i sommar ska vi prova och ha den i koppel. Även om den har tio meter silvertejp runt nosen är den läskig och äcklig. Men det är ju bra att någon har en hobby för dom så de kan ta hand om djuren, bara de bor i en annan stad. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Fan vilken söt orm, hade själv en liten (150cm) Majsorm som hette Kola, fick göra mig av med henne bara för att min farsa's nya brud hatar kräldjur. Jävla bitch! Dock så fort man flyttar hemifrån så skall jag iaf ha en nya cornsnake, helt perfekta i storlek för mig som inte har så mycket plats. Kräldjur är för söta btw! *krama* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Fan vilken söt orm, hade själv en liten (150cm) Majsorm som hette Kola, fick göra mig av med henne bara för att min farsa's nya brud hatar kräldjur. Jävla bitch! :shock: Dock så fort man flyttar hemifrån så skall jag iaf ha en nya cornsnake, helt perfekta i storlek för mig som inte har så mycket plats. Kräldjur är för söta btw! *krama* Är en och en halvmeter (1,5 meter) litet för ett mpnster!? Hua.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Är en och en halvmeter (1,5 meter) litet för ett monster!? Hua.. Monster? Det enda monstret i min familj är nog jagsjälv, min Kola var knappast nått monster hon brukade älska när jag kliade henne på huvudet och på magen. :D ----- Kom på ju att jag måste posta en bild på min tattuering också annars får man väl spöstraff, denna bilden är från samma dag jag gjorde den (20/10-2004) Tid: Den tog 3timmar att göra(hade ingen paus) Känsla: Smärtan var för jävlig! Läketid: Ca 2½ vecka Resultat: Mer än nöjd! Övrig fakta: Min första och enda tattuering!´ Kostnad: Ca 2500kr Gjord hos: Circle Tattu i Sundbyberg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Fasen så snyggt Yami :D Jag visste inte att det ens gick att klia ormar xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Verkligen tuff tatuering Yami :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Offtopic: Snygga vingar ;). Har ni sett dennis i BigBrothers? Stora över hela ryggen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Snygga vingar eller ej, jag har aldrig sett nån poäng med tatueringar, piercing, silikon etc. och kommer alltid att tycka att "au naturelle" är snyggare... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Mustela ,Sandera och Ryuji...Thanks! =) Offtopic: Har ni sett dennis i BigBrothers? Stora över hela ryggen :P Aha jag såg väl cp programmet någon dag och fick syn på den grabben, dock tycker jag själv att de är alldelles för stora. De blir för blaffigt! -.- Gillar dem inte alls faktiskt dock om de hade varit mindre färg på dem kanske det skulle ha sett bättre ut. De är för svarta! Min tattuering har blivit mindre svart nu så den ser mera naturlig ut these days! Den blir alltid bättre med tiden. :D Skönt att man äntligen fick göra den iaf, har längtat efter min tattuering sedan jag var 7år gammal. Min morfar var sjöman så jag blev super impad av honom som liten. Han hade ganska mycket tattueringar! Dock rätt tattuering på rätt ställe och rätt kropp är mitt motto, jag vill inte ha några piercings(inte gilla!) eller några flera tattueringar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Lite sne men ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 här har ni mig då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Oj, länge sedan man var här... Nåja, jag sa någon gång för myyyycket länge sedan att det skulle komma en bild på mig... Jag är lat, inget mer med det.... Här är jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Här har ni min brorsa(Snake-servant) Lite suddig bild menmen. Här har ni en bild på mitt och 2 andra marsvin. http://img.photobucket.com/albums/v230/Dubbiz/Jagosvinen.jpg Mitt är det åt höger, egentligen är var det faktist min brorsas + att ja, ni förstår hon e död. Vi har haft 2 andra marsvin som numera också är döda TT_TT OBS!!Detta är en gammal bild, så bedrövlig ser jag inte ut numera!! En bild på mig till sist. Hmm, inget o säga om den bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Hur gammal är din bror? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Hur gammal han är...*frågar*just det! 11½ år var det! Alltså 2 år äldre än lilla jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Okej, han såg liten ut. Men det kan bero på bilden. Jaha...då kommer nu ändå bilderna på mig. Första...halvseriös. http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/fluff.jpg Andra... lite mer tråkig. Har klippt mig nu, så mitt hår ser inte lika tråkigt ut som på den bilden. Kan också tillägga att jag aldrig blir bra på kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Haha kul o se hur alla ser ut... man borde kanske själv dra upp några bilder, men då måste jag hitta datakabeln till min digitalkamera och det är för mycket jobb... hello Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Så du bara vet, han ser ut sån hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnkU_ Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Detta är jag då, ;) Bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 hm ska nog slänga upp en ny bild på mig. Ska hitta min webcam först =O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Detta är jag då, ;) Bild Bara jag som inte kan se bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Detta är jag då, ;) Bild Bara jag som inte kan se bilden? Fungerar för mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Funkar för mig med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Detta är jag då, ;) Bild Bara jag som inte kan se bilden? Fungerar för mig Det fungerar för mig med. Och det var inget dåligt man såg :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Okej, nu ser jag också, vet inte vad som hände... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg