cainz Skrivet januari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Yami: Jag kommer vara på uppcon ^^, får väl söka up dig. Ehm, jag ska också dit. Jag tror jag hänger på dig i så fall, Krunaldo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Ahh, min ögon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Yami: Jag kommer vara på uppcon ^^, får väl söka up dig. Ehm, jag ska också dit. Jag tror jag hänger på dig i så fall, Krunaldo. cainz, du får lära dig! Det är krunaldo som hänger på folk, inte tvärtom. (Han får gärna hänga på dig dock, vill gärna ha min axel för mig själv.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Yami: Jag kommer vara på uppcon ^^, får väl söka up dig. Hehe såklart att du skall komma det är ingenting att prata om ens, hehe söka upp mig? Självfallet I will be prepared! Oho hittade en ny bild i min mapp när jag besökte heron höromdagen för att köra lite ParaParaparadise, denna bild uppkom för att jag håller på att ta körkort IRL! Jiha! Yami med sin framtida bil! Enjoy! http://img122.exs.cx/img122/9199/yamikoerkort1df.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Såg att jag fanns med på en av SkuttyWans kattbilder, såg lagom halvdrogad ut på den.. :D Dock framgick inte att det var jag. :( Här är iaf en mer normal bild på mig.. Och här är en där jag har favorittröjan på mig. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Roliga bilder här.... Jag hoppas jag inte glömmer bort er igen, har varit borta... för mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Lista på personer jag vill se: Mr.Fantasy ThoseN Shinji-kun Zimeon Kenshin Hp-X b8q Det e nåra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Här är jag! Nej, det är min katt. Den blev lite stor XD Det är en gammal kamera, med pokemon ram. http://img22.exs.cx/img22/5893/skanna00018xc.jpg Här är jag XD Jag fattar inte varför jag gör det här... Jag ser så knäpp ut! http://img165.exs.cx/img165/7871/skanna00022zt.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Tja, här är jag. Morgonen innan jag åker till Dreamhack Summer 2004 Dock nu så är jag nyklippt :P Har tyvärr inga bilder på mina katter Stroganoff och Snusan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 EDIT: jag...var...så..FUL. ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Tomado, din önskan är min lag. Nu får alla äntligen reda på varför jag kallas PsychoCaptain... Katten heter Zoda och är som synes precis lika galen som jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 HAHA! Du gör som sagt själ för ditt namn PsychoCaptain :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Jo du Mustela det har du rätt i! Vilken min O.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Tomado, din önskan är min lag.Nu får alla äntligen reda på varför jag kallas PsychoCaptain... Katten heter Zoda och är som synes precis lika galen som jag. Jag har äntligen en bild på min nemesis! For the record: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Såga att jag ser helt Hypotatsikt Neutratisk på den förra bilden, tar därför en ny. The Resultat: Nice Smile! Ny bild! Ska nog ta något mer seriöst senare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 eeeeeen liten bild på mig, tagen med webcam... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 HAHA! Du gör som sagt själ för ditt namn PsychoCaptain :D Jo du Mustela det har du rätt i! Vilken min O.O Det läskiga är att jag ser ut sådär jämt. Jag måste spänna varenda ansiktsmuskel för att se någorlunda normal ut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 öh jag undrar hur många som har överleft möte med "The psycho captian" O.o gulp ser ut så hela tiden? >.> <.< jag drar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deimos Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Hmmm... verkar ofarlig här... så jag kan nog visa hur jag ser ut... ¬.¬ För övrigt är det jag och min kamrats nyförvärv: Aset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Deimos: Finns det något jag är riktigt livrädd för är det krokodiler och alligatorer. De är så oerhört läskiga. Hur kan du hålla en sådan i famnen..? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 För övrigt är det jag och min kamrats nyförvärv: Aset. Gullig liten råtta du har i famnen XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 ööhmm... får man fråga vad du hade tänkt att göra med den när den är runt två meter lång? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Här är jag. Bilden är tagen under "Dogakon Återigen" för övrigt och nej läste mig inte igenom hela konventen, men man måste ju prova på lite av sitt nyköpta material, eller hur XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deimos Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Zaphod: O.B.S Det är en Kajman och så har den tejp runt nosen ju. Men det var spännande att få dit den. :) Och i sommar ska vi prova och ha den i koppel. CyberSphere: Inte mitt problem... men det är ju också max vad en denna kajma blir. Haha, en gamal bild jag hitta... från förra julen tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Reptiler!!!! =DDDDD Älskar reptiler,speciellt ormar xD Men kajmaner är ju inte helt fel de heller.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg