akabane Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Hittade en ganska rolig film i ett annat forum som jag ville dela med mig av. http://www.jesper.nu/out.php?idLink=3128 Hur skulle du reagera om det var ditt barn? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 asså WTF!! blir förbannad när jag ser sånnt:P Hoppas hon bara skojja annars vettefan, lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Hon var verkligen en otacksam människa. Hade blivit sjukt glad om jag hade fått en ny fin bil i present, saksamma om färgen är fel bara och måla om eller så får man helt enkelt vara nöjd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 jaa, men dessutom va den färgen fan assnygg hon fick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 I-landsproblem. Jag har dock sett värre exempel på amerikanare som lever "för gott". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Men hon i filmen var ju en riktig Paris hilton. Fast Paris hilton är värre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet januari 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Det är helt sjukt att hon blir så arg bara för att bilen inte är blå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 JockeII's rasengan crits Spoiled Girl for 100000000 damage. Spoiled Girl dies. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 JockeII's rasengan crits Spoiled Girl for 100000000 damage.Spoiled Girl dies. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 haha men vafan! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Man undrar ju om det inte bara är skådespeleri och reklam för att sälja bilen. :| Edit: Haha, ändrade stavfel. Och om ni inte förstår vad jag menar, kolla länkarna i kommentarerna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2007 Haha jag lovar att hennes far köpte hennes körkort åt henne snarare än att hon pluggade för det ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg