JockeII Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Det bäst jag sett på länge! Skrattade som fan! :D Var nöjd och glad för vet du vad, en sosse gör ju ingen glad tjalalala... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Den var klockren. :D Dock så undrar jag varför folk inte kan lätta upp och inte ta det så seriöst. (pekar på de som kommenterat filmen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Dock så undrar jag varför folk inte kan lätta upp och inte ta det så seriöst. (pekar på de som kommenterat filmen) :roll: Jag brukar oftare undra varför människor inte kan hålla sina idiotiska åsikter för sig själva istället för att skriva en massa poänglösa kommentarer på sådana ställen. Det är då vad jag brukar göra. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Det är bra att folk kommenterar för det uppskattar ju den som gjort den/lagt ut den, men sen behöver dom inte dra igång seriösa diskussioner utan bara säga att dom uppskattade den. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Haha, den vill jag visa för min samhälls lärare, han e sjukt insatt i politik ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Störtskön! Och skönt med folk som kan ge kängor åt _båda_ politiska hållen, som i den här filmen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Haha, den var sjyst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Haha helt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 skit va härlig! bästa omtolkningen någonsin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 fett bra. sen att borgarna inte ser att dem också får en känga är ju ännu mer komiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 fett bra. sen att borgarna inte ser att dem också får en känga är ju ännu mer komiskt. Jao fast jag tror att dom flesta seriösa personer ser det, men det var inga särskilt hårda ord och att vara kapitalist är inget att skämmas över! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Ha ha, den där skickade verkligen smockor i alla riktningar. Helt underbart! Jao fast jag tror att dom flesta seriösa personer ser det, men det var inga särskilt hårda ord och att vara kapitalist är inget att skämmas över! :) Kapitalism och fri konkurrens är ett hyfsat bra system, som ju går ut på att folk köper det de vill ha, och dessa produkter då kvarstår och frodas, men som en god vän sa det, problemet med kapitalismen är när befolkningen går och sabbar den genom att köpa saker de INTE vill ha och därmed slår omkull hela idén :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Ha ha, den där skickade verkligen smockor i alla riktningar. Helt underbart! Jao fast jag tror att dom flesta seriösa personer ser det, men det var inga särskilt hårda ord och att vara kapitalist är inget att skämmas över! :) Kapitalism och fri konkurrens är ett hyfsat bra system, som ju går ut på att folk köper det de vill ha, och dessa produkter då kvarstår och frodas, men som en god vän sa det, problemet med kapitalismen är när befolkningen går och sabbar den genom att köpa saker de INTE vill ha och därmed slår omkull hela idén :) ännu ett problem med kapitalism är att pengar kanaliseras. dem samlas upp på företag och ledningar och stannar där. det skapar större klyftor osv. och att vara kapitalist är inget att skämmas över! :) det håller jag inte med om :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 ännu ett problem med kapitalism är att pengar kanaliseras. dem samlas upp på företag och ledningar och stannar där. det skapar större klyftor osv. Vart ska dom annars ta vägen menar du? Det är ju där jobben skapas. Men nu ska vi INTE dra upp en diskussion här, vissa är röda, vissa är blåa och vissa är något annat, valet är över så det spelar ingen roll. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 ännu ett problem med kapitalism är att pengar kanaliseras. dem samlas upp på företag och ledningar och stannar där. det skapar större klyftor osv. Vart ska dom annars ta vägen menar du? Det är ju där jobben skapas. Men nu ska vi INTE dra upp en diskussion här, vissa är röda, vissa är blåa och vissa är något annat, valet är över så det spelar ingen roll. (: det är inte alls där jobben skapas. jobben skapas inte av pengar, dem skapas av ideer av människor, inte banker och företag. och klart det spelar roll även om valet är över. men skit samma. vi drar ett sträck där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Menade att det inte spelar någon roll i den mening att vi påverkar varandras röster etc, finns ingen anledning att börja med en hetsk politisk diskussion på ett animeforum, åtminstone inte i en skojtråd. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 men orka diskutera politik hehe, vem bryr sig? inte jag i alla fall :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Den var ganska trevlig! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Den filmen gjorde min dag :} Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Hahaha "Men Baloo jag tycker ju din arbetspolitik är bra :(" xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg