Sceleris Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Nu är det min tur att gnälla! ;) Hade det varit orimligt att ändra koderna för emotikonerna så att vanliga textbaserade emotikoner inte omvandlas? Det blir förstås bra när man har omvandlingsfunktionen inaktiverad i sitt eget inlägg, men när man citeras tappar man ju kontrollen över dem - och åtminstone jag vill inte se exempelvis mina :x bli till . Men vad vet jag, det kanske är ett medvetet val ni gjort? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Det gillar jag inte heller. Tror Orrin hade en bild på hur ":x" egentligen ska se ut. Sen är det hur enkelt som helst att ändra kortkommandona för emoticons och lägga till emoticons i phpBB. Det finns liksom som ett menyval i administrationspanelen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Det gillar jag inte heller. Tror Orrin hade en bild på hur ":x" egentligen ska se ut. Antar att du menar den här Flaskis ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Ah, tackar. Den läggs i min Happiness-mapp! :) Sen angående smileys, själv tycker jag en hel dela av standardsmileysarna är rätt så fula, så jag brukar stänga av dem i de flesta inlägg. ":)" ser t.ex rätt så risig ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Sen är det hur enkelt som helst att ändra kortkommandona för emoticons och lägga till emoticons i phpBB. Det finns liksom som ett menyval i administrationspanelen =) Vem förklarar du det för? ;P På ett forum som jag hade (för privata diskussioner mellan mig och några kompisar - mest om politik) så satte jag bara ett känslouttryck: :). Det är min smak, det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Vi har standardinställningarna när det gäller alla smilies, får titta närmare på det senare, borde gå att fixa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg