Bloodysakura Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Fick precis hem min beställning från japan (inte några kinesiska ripoff kopior) men fick tyvärr lite dubletter. Har en Rin, Saber, och Sakura dublett. Fler bilder kan fixas om någon vill det Pris: 75kr styck eller 200kr för alla tre Var: Göteborg Kanske kan byta om du har något lite kul =) Dom är fortfarande inplastade precis som på understa bilden. En annan sak, finns det en marknad för figurer i sverige? funderar på om man ska starta en webbutik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Är intresserad men kan inte se några bilder ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Är intresserad men kan inte se några bilder ^^ Kunde inte jag heller först, men jag högerklickade på de små [bild] rutorna -> bildegenskaper, sen kopierade jag adressen där. Använder Opera vet inte om de funkar samma på andra webläsare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Ojoj intressant! Dem ser tuffa ut. :) Kunde inte jag heller först, men jag högerklickade på de små [bild] rutorna -> bildegenskaper, sen kopierade jag adressen där. Använder Opera vet inte om de funkar samma på andra webläsare. Jo då, fungerar med de flesta webbläsare som man använder idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 JockeII köpte alla tre Men jag återkommer antagligen när jag får in min Mai Hime / Mai Otome / Tsukihime box ^^ lär få lite dubletter där med =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Lär antagligen köpa dom med =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg