Mellow Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=DmTP7J0h060 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Annorlunda men bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 tyckte fan den var helt ok, men sen å andra sidan så är mina musikvider på gränsen till obefintliga. (lyssnar alltså inte på mkt musik) meh, måste få tag på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Såg denna länk i en irc-kanal för några dagar sedan och fastnade direkt. Har letat efter mer musik på de få ställen där jag brukar röra mig på. Varken i shoppar eller de ställen jag tankar ner på hittar jag något. Jag blev iallafall "swept away". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2007 Såg denna länk i en irc-kanal för några dagar sedan och fastnade direkt. Har letat efter mer musik på de få ställen där jag brukar röra mig på. Varken i shoppar eller de ställen jag tankar ner på hittar jag något. Jag blev iallafall "swept away". Svårt att hitta bra musik av denna typen men om du e intresserad av lite annan japansk musik så ska Hamasaki Ayumi va rätt bra tror ja, typ pop stil. Sry men kunde inte hitta nått annat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Kaniner i början? xD'¨ Nej men det var faktiskt rätt bra, skönt flyt och rapp-momenten flöt ihop bra med det poppiga. Give me more =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 mm säger som Zoushoka-San, give more! skulle va intressant att höra mer sånnt, så länka bara om du/nån hittar nått Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 8, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=ACtm3Ju1NQI Där har ni mer av One Ok Rock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 8, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Såg denna länk i en irc-kanal för några dagar sedan och fastnade direkt. Har letat efter mer musik på de få ställen där jag brukar röra mig på. Varken i shoppar eller de ställen jag tankar ner på hittar jag något. Jag blev iallafall "swept away". Svårt att hitta bra musik av denna typen men om du e intresserad av lite annan japansk musik så ska Hamasaki Ayumi va rätt bra tror ja, typ pop stil. Sry men kunde inte hitta nått annat Ayumi är rätt bra sönderlyssnat, det lilla jag har hört iallafall. Ska det vara damröster ska det vara High and Mighty Color (Hai ando maiti karā) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Helt ok låt(Måste ha mer,mer!) Håller med Mellow där, om det ska vara dam röster så ska man lyssna på High and Might Color... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=ACtm3Ju1NQI Där har ni mer av One Ok Rock. Wai~ Munspel :D Kollade upp dem lite på nätet och de har tydligen släppt två minialbum varav det andra kom ganska nyligen. Vet nån nåt mer om dem? Typ om de ska släppa ett fullängdsalbum eller liknande ;) Och om nån har fler låtar är det bara att säga till mig och ge dem till mig innan någon blir skadad (:< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Och om nån har fler låtar är det bara att säga till mig och ge dem till mig innan någon blir skadad (:< ska du skicka stora starka Berserker på oss eller? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Och om nån har fler låtar är det bara att säga till mig och ge dem till mig innan någon blir skadad (:< ska du skicka stora starka Berserker på oss eller? ;) Men han dog ju :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 9, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=ACtm3Ju1NQI Där har ni mer av One Ok Rock. Wai~ Munspel :D Kollade upp dem lite på nätet och de har tydligen släppt två minialbum varav det andra kom ganska nyligen. Vet nån nåt mer om dem? Typ om de ska släppa ett fullängdsalbum eller liknande ;) Och om nån har fler låtar är det bara att säga till mig och ge dem till mig innan någon blir skadad (:< De ska tydligen dra opening till en anime, Naruto? ps: munspelspartiet är skönt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg