JockeII Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 http://www.dailyhaha.com/_flash/jeu_chiant.swf Man ska balansera en boll medans man håller den andra uppe i luften, svårt för oss killar som bara kan göra en sak samtidigt kanske? =P Mitt rekord: Är på franska för jag kom inte på att man kunde ändra språk till engelska med den lilla engelska flagga nere i vänstra hörnet förrän nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 hmm spelet hänger inte med om man rör musen för snabbt ju grrr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 2, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2007 värdelöst skit säger jag bara. ^^ man kan ju knappat mäta nåt med en grej som inte ens själv hänger med i svängarna. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 [Lyckat] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 värdelöst skit säger jag bara. ^^ man kan ju knappat mäta nåt med en grej som inte ens själv hänger med i svängarna. >:) Så grymt irriterande, vet inte hur många gånger den laggat till sen vid accelerationen efter 30, och då blir man så irriterad att man måste köra igen. >:) Men märkte att det laggade mindre i IE än i Opera av någon konstig anledning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Fick ca 34 sekunder. Och i Firefox laggar det inte heller! Erkänn, Opera är skit :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Några försök innan hamna jag på exakt samma tid som JockeII:o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 3, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Fick ca 34 sekunder. Och i Firefox laggar det inte heller! Erkänn, Opera är skit :P Ja det är det ju verkligen för att det laggar lite extra i ett skräpspel som inte hänger med sig självt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 Jag var bara tvungen. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 3, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2007 hur fan lyckas ni klara upp till 43 sek?:S h4xx0r! Jag blir störd av de spelet:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Mina gamla DXBall-skills ligger nog lite bakom. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 jup. arkanoid här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2007 Mina gamla DXBall-skills ligger nog lite bakom. ;) <3 DXball, vi spela de som fan i skolan ett tag xD btw nytt rekord 36.572 sek! men upp till43 sek kommer jag aldrig, orkar inte nöta detta spelet mer nu :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Men. Liksom. Mwöh, det där spelet gör mig ledsen ._. Make it go away ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet januari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2007 höa! 41.711 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 AHHHH!!!! 42 sekunder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 45,492 efter ungefär en kvarts spelande. Den putslustiga fransmannen försöker komma och påstå att jag fuskade! Ha ha. Vet tyvärr inte hur man tar en printscreen på min Mac. Underbart lir. Fantastiskt att slappna av med. Men det blir nog svårt att slå sitt egna rekord. Allt hängde på att ha bägge bollar lugna och sansade när man kom upp ovanför 40, sen dundrade ju den bara på mellan taket och ens flipper. Så fort den kom på sniskan var det ju fetkört med den hastigheten den hade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Allt hängde på att ha bägge bollar lugna och sansade när man kom upp ovanför 40, sen dundrade ju den bara på mellan taket och ens flipper. Så fort den kom på sniskan var det ju fetkört med den hastigheten den hade. Hush you! :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Haha orka att folk fortfarande sitter och nötar detta jäkla spelet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Det är ju skitkul! Perfekt när man vill rensa hjärnan lite. Bästa flashspelet på länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg