Hellis Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Hmm.... Förstår varför du trivdes där... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Hehe.. Att bli kallad matvrak och galning hela tiden? Eller som under första natten, bli kallad Violent... Och direkt jag öppnade munnen så förekomm någon mig med att säga att jag skulle säga något våldsammt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Heh.. Stämde inte det då?! Själv så har min destruktivitet gett mig öknamnet "Katastrofen".. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Du får stå och veva hur mycket du vill med svärd och knivar på din egendom. Du skulle få gå lös med ett maskingevär också om du hade licens på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Du får stå och veva hur mycket du vill med svärd och knivar på din egendom. Du skulle få gå lös med ett maskingevär också om du hade licens på den. Åhhå... Men om du e minderårig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Du får stå och veva hur mycket du vill med svärd och knivar på din egendom. Du skulle få gå lös med ett maskingevär också om du hade licens på den. Åhhå... Men om du e minderårig? Om du får för dina föräldrar är det inte något problem. Det är samma sak som med alkohol, du får ha den, dricka den mm. Däremot får du inte köpa det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Du får stå och veva hur mycket du vill med svärd och knivar på din egendom. Du skulle få gå lös med ett maskingevär också om du hade licens på den. Åhhå... Men om du e minderårig? Om du får för dina föräldrar är det inte något problem. Det är samma sak som med alkohol, du får ha den, dricka den mm. Däremot får du inte köpa det. Ok... Det var nyttig information... Dags för mig att utrusta grann ungarna för revolution >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juni 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2004 var får du svärden ifrån? är det prydnads svärd ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2004 Ehh, Tror du bör omformulera det där.. Vad menar du då? "Hunden kommer och strycker sig mot hans ben och sen tappar han svärdet och det kommer på hans...eh...i nacken och så...ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aknoth Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Du får stå och veva hur mycket du vill med svärd och knivar på din egendom. Du skulle få gå lös med ett maskingevär också om du hade licens på den. Åhhå... Men om du e minderårig? Om du får för dina föräldrar är det inte något problem. Det är samma sak som med alkohol, du får ha den, dricka den mm. Däremot får du inte köpa det. Ok... Det var nyttig information... Dags för mig att utrusta grann ungarna för revolution >:D shiiit!!.. vad många citat de blev.. :)... oja jag skulle va intresserad.. men jag vill se lite bilder på dom gärna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Vad menar du då? "Hunden kommer och strycker sig mot hans ben och sen tappar han svärdet och det kommer på hans...eh...i nacken och så...ja. när du skrev det första gången lät det som om hunden höll i svärdet och sprang mot din kompis. och för övrigt får man inget "äkta" katana för en tusing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juli 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2004 Vad menar du då? "Hunden kommer och strycker sig mot hans ben och sen tappar han svärdet och det kommer på hans...eh...i nacken och så...ja. när du skrev det första gången lät det som om hunden höll i svärdet och sprang mot din kompis. Moahaha, kill the dog! Kill the dog! http://www.punchbaby.com/media/gitfakt/clips/funny/html/AssistanceCall.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet augusti 9, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2004 Vad menar du då? "Hunden kommer och strycker sig mot hans ben och sen tappar han svärdet och det kommer på hans...eh...i nacken och så...ja. när du skrev det första gången lät det som om hunden höll i svärdet och sprang mot din kompis. Moahaha, kill the dog! Kill the dog! http://www.punchbaby.com/media/gitfakt/clips/funny/html/AssistanceCall.htm hehehe... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 hallå vad e d ni som svarat inte fattar d e fett med svärd ...vad ska man ha d ti...mongos...hur duma får man bli...tex folk samlar...folk tränar folk har prydnader puckon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kandah Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Ta o kika på http://www.swordsonline.com vetja, dom har clouds svärd från ff7 bland annat.. världens största svärdshop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 så kommer hunden och springer mot honom med svärdet i handen Ehh, Tror du bör omformulera det där.. Tror också du bör omformulera det där XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Du får stå och veva hur mycket du vill med svärd och knivar på din egendom. Du skulle få gå lös med ett maskingevär också om du hade licens på den. Åhhå... Men om du e minderårig? Om du får för dina föräldrar är det inte något problem. Det är samma sak som med alkohol, du får ha den, dricka den mm. Däremot får du inte köpa det. Ok... Det var nyttig information... Dags för mig att utrusta grann ungarna för revolution >:D shiiit!!.. vad många citat de blev.. :)... oja jag skulle va intresserad.. men jag vill se lite bilder på dom gärna... nje ett svärd ä tufft men ignen nytta va de men fint o kolla på ;) *härma* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 När jag ser ett riktigt vackert svärd så fylls kroppen av en speciell känsla, jag vet inte riktigt vad det är men det känns nästan som ett kall. Jag vet inte hur annars jag skall kunna beskriva det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Du får stå och veva hur mycket du vill med svärd och knivar på din egendom. Du skulle få gå lös med ett maskingevär också om du hade licens på den. Åhhå... Men om du e minderårig? Om du får för dina föräldrar är det inte något problem. Det är samma sak som med alkohol, du får ha den, dricka den mm. Däremot får du inte köpa det. Ok... Det var nyttig information... Dags för mig att utrusta grann ungarna för revolution ;) shiiit!!.. vad många citat de blev.. ;)... oja jag skulle va intresserad.. men jag vill se lite bilder på dom gärna... nje ett svärd ä tufft men ignen nytta va de men fint o kolla på ;) *härma* Mest ville ca bara få quotepuramiden lite högre :D Men får ma n verkligen dricka om man är under myndig ålder, har för mig att polisen kom och beslagtog mina polares dricka en gång :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gege Skrivet augusti 1, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2005 Skulle vara hur fränt som hellst att ha ett Búster swrd från FFVII ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg