Auronstride Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Jag kommer inom några dagar börja att sälja svärd här i Sverige. Det kommer att vara mest katana svärd "Samurai svärd" och de så kallade "ninja-svärden". Dessa svärd kommer att kosta ca 800-1000 kr. Jag kommer att köpa in svärdset med svärdställ som kommer att kosta ca 1200-1400 kr. Jag har även tänkt sälja fantasy svärd. Det är mycket möjligt att jag kan få tag på svärd som liknar de i Final Fantasy spelen. Om någon undrar något så svarar jag gärna på mail. Auronstride@hotmail.com Jag kommer att sätta upp en ny hemsida som jag säljer svärden på. Auronstride@hotmail.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Tills Sverige tar bort lagen om att svärd å dyligt inte får bäras i städer så är jag inte intresserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Jag utgår ifrån att det rör sig om "kopior" med oslipad egg? I såna fall är jag inte intresserad. Snackar vi dock skarpa "riktiga" svärd så är jag mer än intresserad. Jag samlar på svärd, knivar, bajonetter med mera. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Gör mina egna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 I slöjden eller ? Hahahaha Inte intresserad.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 I slöjden eller ? HahahahaInte intresserad.. Faktist.... Vass som satan.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Frääckt ;) Snyggt da? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Auronstride, posta gärna några bilder/länkar på skapelserna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Nu har jag sett en bild, faktiskt riktigt bra gjort för att vara från slöjden.. det enda som var lite dåligt var handtaget.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 intresserat om det är riktiga förstås ;) Fast annars så skulle det ju vara grymt med svärd från FF och sånt (!) P.S vad ska sidan heta, när är den klar (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Jo visst vore det grymt men vad ska man med ett svärd till? försvara sig om det kommer rånare hem till en eller? eller kanske gå upp på vinden och spöa alla läskiga spöken? Mnja...jag är inte interiserad...finns ingen mening med det ju. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2004 Jo visst vore det grymt men vad ska man med ett svärd till? försvara sig om det kommer rånare hem till en eller? eller kanske gå upp på vinden och spöa alla läskiga spöken? Mnja...jag är inte interiserad...finns ingen mening med det ju. jo...som något fint att titta på...men annrs inget.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Fixa bilder så kanske jag blir intresserad.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 15, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2004 Jo visst...det är ju gryt att ha hemma. (skulle aldrig få för föreldrarna) och så ska kompisen kolla på det och så kommer hunden och springer mot honom med svärdet i handen....Tuck! där rök ryggraden.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 så kommer hunden och springer mot honom med svärdet i handen Ehh, Tror du bör omformulera det där.. Aja.. Gjorde mitt eget svärd som jag skrev tidigare.. Då för att få MVG... Annars är det nog för prydnader man har dom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 man kan ju ha svärdet till o stå ute pågräsmattan på morgonkvisten o hugga några snygga luftsvingar :D fast dåtror väl grannarna att man är galnare än dom redan trodde... Visst.. Och visa alla att man bryter mot knivlagen.... jättesmart... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 du vet att där jag bor så springer folk o viftar med knivar både till höger o vänster så de e nog ingen som skulle bry sig :P nerå... men ere olagligt o ha svärd eller ere bara olagligt o stå o leka med dom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 du vet att där jag bor så springer folk o viftar med knivar både till höger o vänster så de e nog ingen som skulle bry sig :P nerå... men ere olagligt o ha svärd eller ere bara olagligt o stå o leka med dom? Där jag bor har de flesta nån typ av kniv dom springer runt med... Men ett svärd sticker ut.. Det är olagligt att gå runt bland folk med det men jag tror att man får ha det hemma... Desvärre får man inte tillverka dom själv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deakka Skrivet juni 17, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2004 ok, då vet jag det :D Får va ute på gräsmattan med en pinne o träna sen om det kommer några bad guys så blire till o plocka fram the real thing :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uzmaki Naruto Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 klart man är intreserad, ja menar hur tufft vore det inte o ha en katana hemma på väggen brevid alla andra japanska anime liknande saker, allt för att få stämmning! jag har tex 2 rum, ett för rollspel ett dator rum! i mitt rollspelsrum hänger allt från stora yxor till drak-ljusstakar på väggen, som sagt : Allt för stämmningen :) så jag köper helt klart ett svärd av dig ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Ahh.. en katana från budo nord.. Så man kan slakta vänn... jag menar stoltsera för vännerna.. Nån som vill komma förbi när jag köpt en katana? *Ler* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Ahh.. en katana från budo nord.. Så man kan slakta vänn... jag menar stoltsera för vännerna.. Nån som vill komma förbi när jag köpt en katana? *Ler* Herid... Anstränger dig inte ens.. jag menar...Att försöka verka normal... Btw.. Mitt svärd är skarkslipat.. Lämnar hyggliga hack i trä (1-2 djupa).. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Herid... Anstränger dig inte ens.. jag menar...Att försöka verka normal... Vad är "normal"? Går det att äta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2004 Du skulle bara veta. Hela Dogakon försökte vara normal.. Det gick inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg