Solmogen Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Så här ser min lilla söta Tauren ut :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Jag har lagt av med WoW för tillfället men here we go: På vår första Thaddius kill, va sjukt glad då:D Detta e efter den nyaste patchen, lägg märke till hur många hots (healing over time) tanken har på sig xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Keke mina chars då, har dock sålt de flesta av dom: (60 shaman, 33 druid, 60 rogue, 44 priest...shamanen var min första 60 och första karaktär som jag körde seriös endgaming med ^^ ) (60 hunter, 47 druid) (60 hunter) (Denna warlock som jag är mest aktiv på just nu, 41 atm hade tänkt dra upp den till 60 innan TBC men orkar inte just nu känner jag, rather trött på WoW :/ ) Sen har jag haft några tidigare som jag deletat, typ min första char som var en 40 nelf hunter men så bestämde jag och min kompis oss för att rerolla horde på samma server så vi deletade våra chars. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 uscha hordes :P ska posta min supersoeta gnome när jag kommer hem. ni får påminna mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Fin hunter JockeII! Jag har också två lvl 60s till men de e alliance så jag strunta i att visad em:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Skulle vara snällt om du skulle kunna ge en lista på dina addons gillar utseendet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Skulle vara snällt om du skulle kunna ge en lista på dina addons gillar utseendet :D Eftersom jag har lagt av me WoW nu har jag avinstallerat allt inklusive mina addons så de blir svårt att skriva en lista för de va så många, men jag kommer ihåg att jag använde titanbar, ct_raid assist, Nurfed UI och trinity bars i alla fall, går säkert att hitta nån bättre hotbar mod än trinity för jag har hört att de ska bugga för en del. http://wow.curse-gaming.com/en/files/addons/ går de att hitta de flesta:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Tänk på att många gamla bra addons inte fungerar nu med 2.0 patchen, dom största och mest seriösa har blivit uppdaterade men jag hade massa små-addons som inte blivit det : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 (Denna warlock som jag är mest aktiv på just nu, 41 atm hade tänkt dra upp den till 60 innan TBC men orkar inte just nu känner jag, rather trött på WoW :/ ) . Vart har du fått det namnet från då? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 nu tar vi det lugna jag har redan skällt ut honom för att sno namn från den heligaste av alla serier, WoT. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Vaddå skällt ut, det minns jag inte :P Elayne, Mayene, Dobraine, Farstrider, Berelain är bara några av mina WoW-namn... ;) Sen så är min kompis sämst på att komma på namn till sina karaktärer så jag har gett han Draghkaar och Balthamel :D För att inte nämna vårat gamla guild vi hade, Tarmon Gaidon! Med samma ranker som i Svarta tornet, och jag var självklart Dragon Reborn(Guild master :> ) XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Min tomte! Min dwarf! Min undead i sin healing gear, vanligtvis befinner hon sig i shadowform med dmg-gear. :) Hon heter förresten Zaphodb, guilden för tillfället är Bad Taste. http://www.badtaste.com.au Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 tycker de e intressant att topicen e hur din wow char ser ut, så passar alla på att skryta me en gillesbild i nån slags instance...mjaja ;> min rogue här iaf, tänker inte posta alla mina chars, detta är min main numera ^^ zimah ud rogue the moo mafia sylvanas ftw :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 så SÅG min warlock ut för ett bra tag sen. :P Men tycker bilden är väldigt fin. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 så SÅG min warlock ut för ett bra tag sen. :P Men tycker bilden är väldigt fin. :) The pimp hat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 29, 2006 Anmäl Share Skrivet december 29, 2006 The pimp hat! haha, jo e väl så. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Min enda karaktär ^^ http://img174.imageshack.us/img174/2214/lplwi2.jpg http://img132.imageshack.us/img132/4180/rhj6.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Full t2 paladin orka ta bilder :P om 2 veckor så kommer allt vara värdelöst ändå :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Full t2 paladin orka ta bilder :P om 2 veckor så kommer allt vara värdelöst ändå :P Det heter Loladin, inte paladin:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Har ingen karaktär alls längre :< Men här är min blivande karaktärer när lusten kommer: :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Full t2 paladin orka ta bilder :P om 2 veckor så kommer allt vara värdelöst ändå :P Det heter Loladin, inte paladin:P Pff passa dig annars slänger jag min bubbla på dig! E sugen på att lvla upp min warlock nu... T5 ser jävligt hett ut :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg