Dj Hobz Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Ja... God Jul helt enkelt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 God jul minsann! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 God jul :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 God jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Ja, ha en riktigt God Jul alla på forumet! :D ...och självklart ni som inte är medlemmar också! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Jajamänsan, God Jul! Nu när julen är över, kanske ni har lust att berätta vad ni fick för klappar? Kanske lite onödigt att skapa en egen tråd för det, så jag frågar här. Själv fick jag... -Chrono Crusade (manga) vol. 1-2 -D.Gray-Man vol. 1-2 -Trigun vol. 5 -Aishiteruze Baby vol. 4-5 -Prince of Tennis vol. 11 -Suikoden V ...plus en massa choklad. Vad fick ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 God Jul förfan. Jag fick: 5000 kr L´Homme Yves Saint Laurent (eau de toilette) Madame Terror av Jan Guillou Never let me go av Kazuo Ishiguro Wislawa Szymborska - Dikter 1945 - 2002 Fyra slipsar ett påslakan + ett lakan Ett par Björn Borg kalsonger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Jag fick: * En handduk. * Lite godis. * En glasburk. * En pennhållare. * En bildscanner som jag betalat själv. (Jackpot!!1) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 *Presentkort *Pengar *Mer Pengar *En fet datorstol i läder Allt som jag önskat mig that is :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 - En kastrull - En stekpanna - Täckbyxor - Tofflor som ser ut som taurens. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Hmm: * Kläder * Kläder * Kläder * Sake-glas :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 *Micro *Kaffe porslin *Is stenar *lakan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 -Synthesizer för 5,500 -Cam -Mic -Lurar till Synthen (Synthen har inga egna högtalare) -300kr och Chocklad med "Sweet Cream and Irish whisky" -Red Steel till Wii -Wii!!! -Extra kontroll till Wii'n -extra "Nunchuk" kontroll till den andra Wii-kontrollen -Rayman Raving Rabbits till Wii -Minneskort till Wii Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 *500kr Böker: *Artemis Fowl - Evighetskoden *På en kudde av gräs *En hel hög med deckare (fast jag inte brukar läsa det, fantasy e de som gäller) Manga: *Ravemaster 11-12 Film: *Lady Vengance, limited edition *pirates of the carribean - Deadmans chest, special edtion *armbandsur sen köpte jag wow, +60dagars pass till mig själv, och beställer antagligen en ny data ikväll eller i veckan, då min dator håller på att dö ut... =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deimos Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Good Jul å allt. Lite slantar å annat bra skit å ha. - Tofflor som ser ut som taurens. :) Kan man be om en bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 god jul allihop fick: 2 t-shirts deodorant, shower gel,etc 1 tröja Sagan om Drakens Återkomst - Tar Valons Fånge - Robert Jordan Bombi bitt och jag - Fritiof Nilsson Piraten Bock i Örtagård - Fritiof Nilsson Piraten 1 par byxor strumpor presentkort på väla, 800kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Deathnote 1-8 Suikoden 3 8-10 Gears of War Rainbow Six Vegas 6st cola glas Pengar till: Chippning för PS2an Arkadsticka till PS2an DVD-brännskivor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 God Jul! Nu blir det väl att spela in oseriösa 360-live filmer på min nya dator med Tv-in. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 - Tofflor som ser ut som taurens. :) Kan man be om en bild? Mjo, om någon dag. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet december 29, 2006 Anmäl Share Skrivet december 29, 2006 Jag satt minsann inte vid datorn på Jul, skäms! Fick ett Mahjong och lite kläder osv. + ungefär med mera... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg