F.d. medlem Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 http://wiihacks.blogspot.com/ Rekommenderar starkt att ni läser allt som finns på den sidan. Sedan att ni skaffar en Bluetooth-reciever till PC'n. För er som inte orkar läsa och som inte varit med vad som hänt på internet de senaste veckorna så har folk börjat skapa hacks och skript så att man kan använda Wii-mote med PC/MAC. Allt som behövs är en Bluetooth-reciever och ett program som finns att ladda ner. Har t.o.m. sett folk spela HL2 med den. Så skrattretande. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 bluetooth är inbyggt i min iMac :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 bluetooth är inbyggt i min iMac :P Men Mac är fortfarande...mac :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 15, 2006 Anmäl Share Skrivet december 15, 2006 bluetooth är inbyggt i min iMac :P Men Mac är fortfarande...mac :P Word! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Jag tror de flesta kan hålla med om att MAC är jobbigt för att det har en knapp på musen och att deras operativsystem ska vara så "eget", typ jobbigt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg