JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Jao, jag kan inte se japanska tecken i Opera. Hittar inte vart jag kan få tag på något språkpaket heller, har bara hittat hur jag ändrar allt språk i webbläsaren vilket jag naturligtvis inte vill. Så, någon som vet hur jag fixar detta? (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Gissar på att du snackar om webläsaren opera? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Tror det har med dina språkinställningar på datorn att göra. Du måste bocka för de två kryssrutorna i språk-tabben i språkinställningarna i kontrollpanelen, dänga in xp-skivan och starta om datorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Aha, får testa det sen då när jag kommit hem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg