riyu Skrivet februari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2008 Börjar bli lite halvsugen på Wii. Mest för Umbrella Chronicles, men utöver det är det knappt en handfull spel som intresserar. Har ni några favoriter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2008 Super Mario Galaxy är helt klart det bästa spelet till Wii just nu, som förrutom en aning obalanserad svårhetsgrad är en av de bästa spelen i serien. Sedan har vi alltid Metroid Prime 3; visserligen håller den inte samma metroid-känsla som föregångarna, men letar man efter ett inuitivt actionspel är det svårt att hitta bättre. En annan favorit är Super Paper Mario, som bevisar än en gång hur en story i ett Mariospel kan göra underverk. Dessa är de tre spel jag äger (förrutom Sports), och är de största anledningarna till att jag köpte en Wii till att börja med. Jag har hört bra saker om Eledees och Zack & Wiki, men annars verkar det vara ganska tomt med spel på den här fronten. Men man kan ju hoppas på att rykterna om att ett nytt Zelda-spel är på gång till Wii är sanna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg