Rama Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Innan ni startar trådar med frågor om hur man ritar, titta in här. Det finns förmodligen en lektion där om hur man ritar precis det ni ska fråga/har frågat om. http://the-structure-of-man.blogspot.com/ Riven Phoenix går i princip igenom hela kroppens struktur: ben, muskler, muskelfästen och senor, allt. Har du problem med att rita händer? Kolla på filmerna speciellt om händer. Har du problem med att rita fötter? Titta på dito för fötter! Varning på förhand. Filmerna är stora som kylskåp, och har ni inte fläskband är det en bra idé att kolla på rubrikerna om man är ute efter någon speciell del av kroppen, rubrikerna är bra satta och sumerar innehållet i respektive filmklipp väldigt precist, vilket betyder att du får precis vad det står på titeln. När jag såg bilderna på anatomi som Paddan la ut häromdan kom jag med ens ihåg att lägga upp den här länken. Nu ska jag stirra mig blind på en lektion om axlar/nacke, så tack för mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Tack och åter tack för den länken. Blev nästan sugen att beställa DVD-erna. B) Edit* Jag ska beställa dem. 100-150kr för alla lektioner istället för att kolla alla via sega f*nskapet youtube, klar deal må jag säga. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Vassegod. Jag hade tänkt köpa dem med, 3 dvd:er innehåller säkert mycket mer än vad han visar på sidan, och det är ju inte precis lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Om du kollar dvd-erna så står det att de innehåller lektion-nr *#-**#. Så jag tror inte att det är vidare mycket bonusmaterial, speciellt när han knappt tjänar något efter att ha köpt skivorna och skickat dem med posten. (100kr för 3 skivor?...) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Sant, sant. Men man slipper sitta och vänta på youtube i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Ja. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet augusti 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2007 Bump* Tråden gör ingen nytta långt bak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg