north_star Skrivet december 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 asså nån som vet nåt om naruto novel 1?? asså den verkar ju bara tagen rätt från serien när dom beskrier den på sf...och de som den verkar handla om händer ju både i mangan och i animen...fattar noll här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 jag som trodde den kom ut varje vecka ;) hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanaji Skrivet november 13, 2007 Anmäl Share Skrivet november 13, 2007 har dem tagit bort anmäl knappen!? nu när man behöver den de är ju hets mot folkgrupp här ju! Äsch då, jag är säker på att danskarna klarar en pik eller två. ;) meh, vi är ett våldsbenäget folkslag, kanske borde ta upp snapphane aktiviteter igen. Kan redan föreställa mig framtidensport, strax förbi toppen på hallandsåsen; en stor gul skylt med rosa prickar och den turquoise text: Kom och skjut 08:or på Bjärehalvön! Nöje för hela familjen :P Sign me up! ^^ Fast jag har ju hört att det i framtiden kommer att heta Scandinavian Empire. Vi får nog stå ut.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 Utgivningen med Naruto är ganska snabbt jämfört med hur länge man måste vänta för nästa Hellsing eller Evangelion! >:D Men snacket om Skåne som självständigt gör att vi vanliga stockholmare kan ej dra ner Bålstad och så kommer man ju sakna en så rolig dialekt som skånskan. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 Längst väntetid måste det fan vara på Battle Angel Alita =/ 2ggr om året. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 Längst väntetid måste det fan vara på Battle Angel Alita =/2ggr om året. Nä, då är både Evangelion och Hellsing värre. Eva har väl, som jag har förstått det, kommit ut med ungefär en ny bok om året och Kouta Hirano har väl någon gång lyckats få ut två band av Hellsing på ett år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 VARFÖR kommer naruto mangan bara ut var tredje månad??? nån som vet?? Varför översattes bara två Genshiken-volymer per år?! (retorisk fråga btw) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saints_lord Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Jag undrar som tusan varför naruto kommer så sent väntade typ 5 veckor eller 1 månad fast nu har ju 7'an kommit :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet januari 30, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2008 Annars om du orkar och kan läsa engelska kan du ju komma lite längre i serien om det inte är för jobbigt. Det finns ju upp till en hel del av den engelska versionen av Naruto-mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg