north_star Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 VARFÖR kommer naruto mangan bara ut var tredje månad??? nån som vet?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Tror det är dem norrlänningars fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 För att dom inte kan släppa dom i snabbare tackt? Om du nu är så desperat så får du väll leta upp den och läsa på internet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Tecknarna i japan gör inte en bok i månaden, kanske en volym per två månader om man har tur. sen vill ju inte shonen jump förlora dem som köper den bara för Naruto (om ja inte missminner så är dem väl inte ifatt? alltså pocketarna vs shonen jump), så dem tjänar lite kontanter på att inte släppa alla 25 volymerna på en gång.... det mest väsentliga är nog pengar, som alltid här i livet. Tror det är dem norrlänningars fel! You have learned well, young padawan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Tror det är dem norrlänningars fel! Vad har vi gjort? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Tror det är dem norrlänningars fel! Vad har vi gjort? Exakt vad har vi gjort?? Har frågat Dread det så himla många ggr... men aldrig kan han svara :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Tror det är dem norrlänningars fel! Vad har vi gjort? Exakt vad har vi gjort?? Pfft, vad då "vi"? Du är väl inte norrlänning? "Ort: Stockholm" står det, det gör dig till svealänning. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Naruto kommer ut i Japan med 1 kapitel i veckan, alltså en bok på 2,5 månader. I Sverige kommer serien ut med 3 eller 4 kapitel per månad, alltså i stort sett samma takt. Det går inte att teckna en serie fortare. Enda anledningen till att de släpps snabbare ibland är när allt materialet redan är klart. I just Narutos fall handlar det om att den går i Shonen Jump och att det inte ska bli böcker av det förrän det publicerats i Shonen Jump. Och då blir det bara en bok var tredje månad. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Tror det är dem norrlänningars fel! Vad har vi gjort? Exakt vad har vi gjort?? Pfft, vad då "vi"? Du är väl inte norrlänning? "Ort: Stockholm" står det, det gör dig till svealänning. ;P Du känner inte Dread allt ovanför Skåne är norrland i hans ögon. :D Sen följde jag bara med strömen som det heter:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 japp, jag sprider min ideologi genom Sverige för tillfället. och Boda det är allt norr om Hallandsåsen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Så Sverige består alltså av två delar: Norrland och Danmark. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 har dem tagit bort anmäl knappen!? nu när man behöver den de är ju hets mot folkgrupp här ju! Vi är inte danskar, vi är skånska bonnar på krigsstigen >:D liberatio Scania de Swecia hehehe... ursäkta den enorma offtopicen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet december 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 jaja nu blev tråden som handlade om naruto en geografi tråd....varför kan folk aldrig hålla sig till ämnet?? men men så e de...och ja kan hålla me om allt som ligger övanför skåne e norrland haha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Så Sverige består alltså av två delar: Norrland och Danmark. :S Touché! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 har dem tagit bort anmäl knappen!? nu när man behöver den de är ju hets mot folkgrupp här ju! Äsch då, jag är säker på att danskarna klarar en pik eller två. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 jaja nu blev tråden som handlade om naruto en geografi tråd....varför kan folk aldrig hålla sig till ämnet?? men men så e de...och ja kan hålla me om allt som ligger övanför skåne e norrland haha Ja det är ju förskräckligt när välskrivna trådar med klara topics som denna blir besuddlade av nyanarkister i dold form! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 hehe, jag trodde först att det var någon som hade kärleksproblem med Naruto ville skriva av sig lite i tråden när jag läste topic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 hehe, jag trodde först att det var någon som hade kärleksproblem med Naruto ville skriva av sig lite i tråden när jag läste topic trode jag med ärligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet december 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 ha jo så kan de ju verka när man kollar efter hahaha XD men så va de ju inte riktigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 LOL NARUTO DÖR =d=d=d=d Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 har dem tagit bort anmäl knappen!? nu när man behöver den de är ju hets mot folkgrupp här ju! Äsch då, jag är säker på att danskarna klarar en pik eller två. ;) meh, vi är ett våldsbenäget folkslag, kanske borde ta upp snapphane aktiviteter igen. Kan redan föreställa mig framtidensport, strax förbi toppen på hallandsåsen; en stor gul skylt med rosa prickar och den turquoise text: Kom och skjut 08:or på Bjärehalvön! Nöje för hela familjen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 LOL NARUTO DÖR =d=d=d=d Om det bara vore så enkelt :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Har hört ett rykte om att dom inte har råd att producera serien längre så dom ska döda av Naruto genom att han snubblar medans han springer med sin Rasengan så han köttar den i knät på sig själv och måste amputera benet och sluta vara ninja. Han blir självklart depressiv och tröstäter ramen. Efter det blir det ett specialavsnitt med ett 20-års hopp där han kommer se ut ungefär såhär: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Har hört ett rykte om att dom inte har råd att producera serien längre så dom ska döda av Naruto genom att han snubblar medans han springer med sin Rasengan så han köttar den i knät på sig själv och måste amputera benet och sluta vara ninja.Han blir självklart depressiv och tröstäter ramen. Ryktet är fel, bara skitsnack. Han ska ju amputera armen. ^___________________________^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet december 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 nja de ryktet verkar ju inte helt sant :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg