JockeII Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 From downtown Osaka, Razor Ramon Sumitani! http://www.youtube.com/watch?v=XHyJQ84s ... ed&search= Se allihopa, grymt roliga! Ultraman hard gay, hoooooooo! :D För övrigt så är han är inte gay på riktigt utan det är bara en show, hans riktiga namn är Masaki Sumitani och han är gift med fotomodellen Suzuki Anna. Han är/var även en professionell wrestlingbrottare. Komedishowen blev känd nationellt 2005 då den börjades visas i TV-showen Bakuten. Lite roligt är detta: - Razor Ramon HG made a small cameo in the May 2006 chapter of Gantz (chapter 233), shown on a television in Kurono Kei's apartment. - He also made a small cameo in Episode 12 of Suzumiya Haruhi no Yuutsu, at 2:29, with Akihiro Miwa. Mer info finns självklart på http://en.wikipedia.org/wiki/Masaki_Sumitani om ni är intresserade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Hm, jag måste få fråga - vad är så roligt med honom? Tycker skämtet håller i ca 2 minuter men alla verkar vara så fascinerade *fattar inte* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Vad är inte roligt? Är som att fråga vad som är roligt med liknande svenska program som typ "Ursäkta röran, vi bygger om". Det är kul att driva med folk, bögar etc. Dessutom gör han ju så grymt dumma saker hela tiden och skrämmer livet ur folk på stan. Och alla jag pratat med som sett den tycker den är lika rolig så. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Hoho ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Visst vissa inslag är kul, som när han går fram till en snubbe och ska förklara ramen, eller hur det nu var, och säger att snubben är nudlarna och han själv soppan, och så visar han med hela kroppen, haha. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 20, 2007 Anmäl Share Skrivet april 20, 2007 Hahha, jag älskar honom. Så jävla rolig. ^^ WELCOME TO HARDO GAY RAMEN. <333 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 28, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2007 Kuriosa: Jag bodde på samma ställe som Hard Gay Ramen spelades in första året jag tillbringade i Japan. Jag har ätit i samma Ramen-ya som avsnittet utspelar sig i. Bakgatan där HG står i början av inslaget är den lilla "Red Light district"-gatan bredvid järnvägen där det ligger 2 "korean style massagesalonger". B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Hoho ^^ jag skrattade sönder mej åt den scenen :D En kolega på jobbet som blev totalt faschinerad av honom förra sommaren och kollade upp en massa bakgrundsfakta. Tydligen ska rollen ha uppstått när han var på en dejt med tidigare nämnda fotomodell. Men när de konfronterades av diverse fotografer och reportrar, så valde han att låtsas vara hennes kompis som är gay, för att de inte ville gå ut med sitt förhållande offentligt ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 Foooooooooooo~~! men allvarligt.. att få för sig att Razor ramon verkligen är gay är ju som att säga att Borat verkligen är ifrån kazakhstan XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Åh, vad härlig han är <3 La*host*ddade ner en batch med alla avsnitt i HQ, mycket fint :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Det dyker även upp en HG-referens i Gakuen Alice, fast ganska långt fram i serien. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg