Cykhan Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Hejsan, är lite ny här på forumet, men jag kan visa lite grejer som jag gjort, och om ni skulle vara intresserad är en del till salu också (: http://Cykhan.deviantart.com har lite mycket att göra just nu i gymnasiet, men mer tavlor kommer efter juletid (: mvh, Alexandra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Två bilder D:, men snygga är de =D har lite mycket att göra just nu i gymnasiet, men mer tavlor kommer efter juletid (: YAY! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cykhan Skrivet december 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 oops, jag länkade till fel deviantart, detdär var min gamla, på den nya adressen så finns det mer bilder på tavlor :P har varit yr på senaste /: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Inta ofta jag kommenterar här men måste säga att det är grymt snygga tavlor du gjort! (: (Och undrade lite först när jag gick in på den gamla länken, User Last online in 50 weeks eller nåt sånt :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cykhan Skrivet december 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Inta ofta jag kommenterar här men måste säga att det är grymt snygga tavlor du gjort! (: (Och undrade lite först när jag gick in på den gamla länken, User Last online in 50 weeks eller nåt sånt :P ) tacktack så mycket .D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cykhan Skrivet december 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 har lagt upp lite nya tavlor nu, ni får gärna komma med kritik och tips om ni skulle känna för det (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Riktigt snygga dom med. (: Fast hade gärna sett en bättre bild på Temper, fast det kommer väl så. ^^ Fast min favorit är fortfarande helt klart Gaara-tavlan! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cykhan Skrivet december 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Riktigt snygga dom med. (:Fast hade gärna sett en bättre bild på Temper, fast det kommer väl så. ^^ Fast min favorit är fortfarande helt klart Gaara-tavlan! <3 Tack, kul att du tycker om mina tavlor (: jag råkade ta kort utan att ens titta var jag tog kort, så smart är jag, men det kommer ny bild snart :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Några snygga tavlor där! Kan aldrig bli för mycket värlgjord Zelda-fanart i världen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet december 23, 2006 Anmäl Share Skrivet december 23, 2006 snyggt! ser att du också målar lite traditionellt! gör jag också.. kolla in min tråd så ser du ett par tavlor iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg