Pale Shade Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 happosai i Ranma... han e lite fixerad vid underkläder har ja märkt :P (finns kanske perversare snubbar... men kommer inte på nån nu) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Den snuskigaste av dom snuskigaste är Trummevirvvelllll......... Bacchi-gu ( tjockisen ) Från Anime serien, Green Green Tv Snuskigaste av dom snuskigaste, han slår fan alla. Om ni har sett serien så förstår ni. Det är ganska sorgligt, men försök hitta någon som är bätre än han på snuskig. Då är ni bra ;) ps: Jiraya är långt ifrån snuskig när det gäller han. ds Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jojomän Bachi-gu är ganska hårt snuskig, han påminner lite om mig i utseende, planerade på att cosplaya som honom på Uppcon men vi får se. Happosai är även mäkta snuskig och sorgligt nog har jag inte läst City Hunter men jag kanske borde göra det. Kame-Sennin blir dock ganska ägd av Happosai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jiraya (Naruto) och Kame-Sennin(Dragon Ball) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 1.Happosai från Ranma 2.Tatewaki Kuno från Ranma 3.Onizuka från GTO 4.Kurz Weber från Full Metall Panic 5.Harukos bror i Onegai Twins (i Onegai Teacher är han faktisktr inte lika mycket....) Ja detta var min lista :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg