Gafvert Skrivet september 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Das Meister är Ryo Saeba. Det finns ingen annan. Om ni tycker annorlunda kan det bara bero på att ni inte har läst City Hunter alls. Och har ni inte gjort det är det dags att ni gör det innan ni fortsätter försöka diskutera snuskhumrar inom manga-världen. Utbilda er innan ni kommer med kommentarer. Ok vi "kanske" ändrar oss efter vi läst den. Innan dess så för man tycka hur som helst om vem man nominerar till Mr/Ms/Mrs Snusk. Det hela är ju faktiskt en smaksak som så mycket annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzorcelan Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Helt klart tjockisen (Bachigoo) i Green Green, han är fan bäst ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Sakura och Asuba från Kareshi Kanojo no Jijou är ganska perversa :P Inte så överdrivet som andra men sådär småperversa på ett trevligt sätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 "proffessorn" (stavning?) i Chrno crusade är härlig kommer dock inte i håg vad han heter nu bara för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Jiraya får min röst. punkt slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nono Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Helt klart tjockisen (Bachigoo) i Green Green, han är fan bäst Håller helt med, han är den skönaste perversa typen jag har sett i någon anime. På andra plats skulle väll Kurz Weber ur FMP komma, men han är inte så pervo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Happosai! Lätt happosai!!! Jag älskar bara när han säger såhär i bok 13(?) Neej, min fina samling! Typ så han är ju klart skönast o han är ju så ball oxå. åå, kan inte ranma 15 komma ut så jag kan låna den av Richard!!!??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Brock från Pokemon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 jag tycker att "ero-sennin" från naruto är en värdig kandidat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Kintaro Oe från Golden Boy..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Brock från Pokemon Är inte han mer en tjejtjusare än snuskhummer? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Brock från Pokemon Är inte han mer en tjejtjusare än snuskhummer? (?) ää,förr elelr senare kommer han ju ha dom i sängen vettu :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 hehe Onizuka!!^^ NEj men, vad heter han gubben i kenshin, ledaren av oniwabanshu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 kan inte komma på nåra rediga verstingar.... kame sennin (DB) Jiraya(naruto) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 NEj men, vad heter han gubben i kenshin, ledaren av oniwabanshu *blinkblink* När du först skrev det trodde jag du menade Aoshi... sen kom jag på att det nog var Okina. Det är lite rimligare, haha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Takamizawa Shuuichi i Midori no Hibi Visserligen är han inte så intresserad av flickor, ja, inte livs levande iallafall, men hans sjukt perversa kärlek till dockor och miniatyrer gör honom till en klar favorit bland alla de snuskiga figurer som man sett. Sen får man inte försumma Kame-sennin, som faktiskt var en av de första "snuskgubbarna" man såg. Och innan du sätter igång igen zimeon så nej, jag har inte läst City Hunter och nej jag vet inte vem Ryo Saeba är, men du har nu väckt ett intresse troligtvis inte bara i mig utan många fler att ta reda på vem nu denna man är. Det tackar jag dig för men vi vet redan din åsikt, så lämna lite rum till oss alla andra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 NEj men, vad heter han gubben i kenshin, ledaren av oniwabanshu *blinkblink* När du först skrev det trodde jag du menade Aoshi... sen kom jag på att det nog var Okina. Det är lite rimligare, haha heh jo, precis Okina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Brock från Pokemon Är inte han mer en tjejtjusare än snuskhummer? (?) ää,förr elelr senare kommer han ju ha dom i sängen vettu :D XD Ontopic: Eh, vet inte riktigt, Kame sennin (DB) och Happosai (Ranma ½) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caggot Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Jiraya från Naruto... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Killen med de böjda knivarna i Ki laget i serien Flame of Recca. Gosh någon som kan hans namn? Hjälp please! Han attackerar en tjej genom att uhm, skära av henne hennes kläder och försöka slicka henne med sin tunga typ. Ahem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Jag skulle lätt säga grabben i Iketeru Futari, vad han nu heter. Helskön är han i alla fall, serien också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Det finns många snuskgubbar som redan e tagna. Men jag diggar tränaren i Fatal Fury 2 A new battle och Fatal Fury motion picture han som trännar Andy boogard hehe kommer inte ihåg vad han heter riktigt :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 lätt Jiraya i Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orochimaru Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Jiraya och kanske han Guiseppie Mayate (eller va han nu hette) i Wicked City ( har inte sett filmen på bra länge men han e väl rätt prevad) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Doktor Clive i Hale nochi Guu är bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg