Manga Master Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Jiraiya och Kame-Sennin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo^^ Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 Jiraya och han som gör kulorna i Chrno crusade.. kommer inte ihåg vad han heter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet juni 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2004 1. Jiraiya 2. Eikichi Onizuka, 22 years old, Singel! 3. Killen från Goldenboy, vad hette han? Han kanske skulle vara etta men dom som är före är roligare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu_Shaolin Skrivet juni 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2004 haha Jiraiya utan tvekan >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 kentaro goldenboy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bark Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Hatake Jiraya (Naruto). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiburi Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Jiraya (Naruto) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Föga troligt är, att något sådant som en burdus man är någonting ärovärt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juli 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 Kentaro Oey från Golden Boy. LUGNT den skönaste! Och är den enda BRA amerikanska översättningten. Killen som gör rösten är suverän. Jag garvar ihjäl mig varje gång. GTO är rolig också, han springer ju runt efter skolflickor närhelst han får syn på en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargavinter Skrivet juli 19, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2004 Vad fan heter han den otroligt skumma manliga lärare i "Azumanga Dioh" ? Hon som bara går och gapar och smyger vid poolen hela tiden? Han måst efan vara den mest skruvade av dom alla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Vad fan heter han den otroligt skumma manliga lärare i "Azumanga Dioh" ? Kimura. Ledsen att väcka upp en gammal tråd, men ville bara påpeka att min underbare avatar-herre är den överlägset mest perverse figuren någonsin, trots sitt prydliga yttre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Ledsen att väcka upp en gammal tråd, men ville bara påpeka att min underbare avatar-herre är den överlägset mest perverse figuren någonsin, trots sitt prydliga yttre. Klart den mest perverse, men knappast den skönaste snuskhummern. Ni skulle alla rösta Ryo Saeba om ni bara sett honom. Han slår alla rekord. Ingen annan kommer i närheten. Jag menar, har man 5e dan i mokkori-do så har man! Det går inte att med ord beskriva varför Ryo Saeba är den störtskönaste; man måste läsa till sig de vansinniga blandningarna av superseriöst och urflippat för att begripa. Möjligtvis skulle det vara Saebas farsa; han är snäppet skönare. Mer City Hunter till folket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaZzUp115 Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 har man sett ranma så är det heltklart att Happosai kommer på första plats :D 1. Happosai - Ranma½ 2. Tjockisen i Green Green (självklart :D) - Green Green tv 3. Jiraya - Naruto (brist på bättre..) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 har man sett ranma så är det heltklart att Happosai kommer på första plats Nej. För har man sett City Hunter så kommer inte Happosai upp till fotknölarna på Ryo Saeba. Happosai är blott en okunnig elev inom Mokkori-do. Saeba är mästaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2004 perversa är ju fan 1. tjockisen i Green green tv.. Ingen slår ju han. 2. Hatake Jiraya I naruto som alla fattar.p 3. Minoru edajima ( Onegai teacher) Han är as fräsig :) btw så är Matagu shido ( Onegai teacher , Twins ) väldigt desperat för att få en flicka.. Och han blir väldig pervers i twins serien sen ,p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shjorpa Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Jag vill slå ett slag för de mindre uppmärksammade snuskhumrarna därute, som iaf förtjänar att bli nämda. Kurz Weber, FMP. Kanske inte den mest perversa, men han gjorde klart bra ifrån sig i 'hotsprings-avsnittet' i Fumoffu. Jakotsu, Inuyasha. Han visar sin kärlek till de män han blir kär i genom att mörda dem.. Mest vridna jag sett på länge. Happosai, Ranma½. För att gubbsjuka är komiskt! Maa-kun, Ebichu. Tänder på en hamster.. nuff said. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Självklart är det onizuka! (GTO) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 lätt kame-sennin i db Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yume Skrivet augusti 30, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2004 Bachigoo a.k.a tjockisen i Green Green :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Jiraya - Naruto Kame-senin - Dragon ball Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Sånna här trådar brukar ju vara populära och perverserade gammla män brukar det ju inte sparas på i anime/manga. :) ---klipp--- 4. Ålder eller kön spelar ingen roll. Inte för att vara petig, men... Är det inte ett krav att man är av det manliga könet för att vara pervers gubbe? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Das Meister är Ryo Saeba. Det finns ingen annan. Om ni tycker annorlunda kan det bara bero på att ni inte har läst City Hunter alls. Och har ni inte gjort det är det dags att ni gör det innan ni fortsätter försöka diskutera snuskhumrar inom manga-världen. Utbilda er innan ni kommer med kommentarer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Precis, inte ens stålmannen kan lyfta 10tonsvikter på det sätt som Saeba kan. Han är ju dessutom en mästare på, annorlunda kamoflage. MOKKORI für alle! Ior som är avis på Saebas lärljunge i mokkorido. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nane? Skrivet september 6, 2004 Anmäl Share Skrivet september 6, 2004 Ohhh... en till kom jag på... tror han heter Elder, "uppfinnaren" i Chrno Crusade. han e skön... "is it a full moon? a full moon? that white underwear is a treat to mine eyes, once again!" "Well, if you let me fondle your boobs, then i might consider..." snygga ordval Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 1.Kame-Sennin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg