Gafvert Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Sånna här trådar brukar ju vara populära och perverserade gammla män brukar det ju inte sparas på i anime/manga. XD Så posta ditt förslag här så får vi se vad samhället säger. B) REGLER 1. Måste vara från en Anime. 2. Får inte vara från en hentai serie eller film. 3. Ecchi är ok, duh. 4. Ålder eller kön spelar ingen roll. 5. Om du har flera och kan inte bestämma dig så gör en lista med den största först. Själv har jag en kort lista. 1. Muten Roshi från Dragonball, han är ju inte blyg för att greppa heller. 2. Happosai från Ranma ½, han kan ju hålla emot ibland. Resten jag sett kommer långt efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Kame-Sennin (stavning osv) aka "Sköldpaddornas herre" i DragonBall. Sedan är det väl inga direkt överdrivna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Måste ju lungt vara Saeba Ryo ifrån City Hunter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Jiraya från Naruto aka Ero-sennin (stavning?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emaol98 Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Ni har fel allihop..... Det är ju kentaro i Goldenboy!!!! mycket rolig anime förresten..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Nej, ni är helt galna hela bunten. Eller så har ni inte sett Puni Puni Poemi. Det är givetvis Futaba Earth som är bäst av alla. Edit: Nä, jag hade fel. Ior har rätt, det är Saeba Ryo från City Hunter. Han är helt klart den skönaste av alla snuskhumrar. Varför? Jo för att han inte är ute efter något annat än själva ståfräs-effekten. Den är allt och alltings slutgiltiga mål. Vad man kan vänta sig av den sanna arvtagaren av den ädla konstarten mokkori-do. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Ohhh... en till kom jag på... tror han heter Elder, "uppfinnaren" i Chrno Crusade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Nyah! Onizuka från GTO! Både störst, bäst och mest perverterad. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Ni har fel allihop..... Det är ju kentaro i Goldenboy!!!! mycket rolig anime förresten..... Hehe, där sa du något. :P 1. Happosai - Ranma½ 2. Kentaro - Goldenboy Så ser min lista ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Onizuka är ju ett litet pervo. (kommer inte ihåg förnamnet) och så är det väl Kamesenin (vet inte heller hur det stavas) vet inte om det gills för Keitaro i love Hina är ju inte pervers men han råkar ut för en massa hela tiden. ( :D hihi skadeglädje) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet juni 8, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2004 Matagu Shido i Onegai Twins helt klart! Han är ju riktigt närgågnen på sin egen syster? örk^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Lättare än såhär kan det ju inte bli. Det är ju såklart Kei från Gantz, han är det värsta jag sett nånsin. BTW väldigt konstig serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Full-Metal-Maniac Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Helt klart Onizuka i GTO :D han e ju helt kinky :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Det är helt uppenbart att ni inte läst City Hunter. Ingen som läst både GTO och CH skulle tveka vem som var värst av Saeba och Onizuka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2004 Jiraya (Naruto) och Elder (Chrno Crus) är helt solklara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Jiraya (Naruto) Kame-sennin (Dragon Ball) Dark (DNAngel) "Snuskisar" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Hatake Kakashi (Naruto) Med sitt porr och skaparen Jiraya också från naruto ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet juni 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Och det är Jiraya (tre röster) från Naruto som ligger i ledning tätt följt av Sköldpaddornas herre, Saeba Ryo och Onizuka som har två röster bakom sig. Jag tog den förstnämnda i poster där ingen favorit nämnts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Haha tycker nog också Jiraya han är så kul....ska lära *Naruto* grodgrejen sammtidigt som han kollar på brudar som badar ;) sen när dom går säger han att det får vara bra! XD XD XD XD HAHAHAHAHAHAHA....skön och snuskig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mictian Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Jag tycker som ett par andra: Elder från Chrno Crusade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RexM Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 *första post i detta forum. Hej mina-san* Happosai är möjligen pervers, men han skulle nog inte försöka filma sin son när han blir av med oskulden, så som Tenchis far gör i Tenchi Muyo. Ataru från Urusei Yatsura står ju i en klass för sig också. Photon skulle nog komma på hög plats också, om det inte vore för att han egentligen är för dum för att vara pervers... Sen får man inte heller glömma alla perverterade kvinnor, som Jennifer i 'This ugly and beautiful world', samt Sugurus lärarinna i 'Mahoromatic'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 går ju inte ta fel.. 100% på kame-sennin i dragonball ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Hmm svår fråga kanske Kentaro från Golden Boy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uzmaki Naruto Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 den ultimata listan: 1. Jiraya (Naruto) Han är ju helt klart den tuffaste porr gubben som finns :P 2. kakashi hatake (Naruto) Han är nog anime världens största smyg porris 3. kommer ej ihåg vad han heter, men Munken/Prästen i Inu-Yasha oxå total elit :P.. han skäms ju inte för sig iaf :P Det är nog min topp 3 :):P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiraiya Skrivet juni 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2004 Jiraiya (Naruto) Kurono (Gantz) Alla killar i Green Green typ.. (en stor anledning till varför jag hatar serien också) Hideki (Chobits) Mjo....mjaa...dom är nog i toppen av vad jag har sett tror jag...kanske...vad jag kommer på iaf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg