Lunar Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 Hejsan, jag har nyss blivit medlem och jag har en fråga: Jag har sett Golden Boy(animen) och jag tyckte om den, så nu vill jag få tag på mangan och läsa den(hört att det är 10 volymer), vet nån om de finns i Sverige? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 Hej och välkommen till "anime.se"... Har själv letat överallt och hitta den till slut på "Bokus",dock så fanns den bara med tysk text...så om du kan tyska så är den perfekt för dig. :) Hoppas det passar dig. Länk http://www.bokus.com/b/3551761515.html?pt=search_result Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lunar Skrivet december 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Tack så mycket men tyvärr så kan jag inte tyska. :( Men kommer dem släppas på svenska och engelska här i Sverige? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg