Nau Skrivet december 4, 2006 Anmäl Share Skrivet december 4, 2006 Hallå! Long time no post! Går i 9:an, ska göra ett arbete i syslöjden och kom på att jag kunde göra ett arbete om cosplay, har inte vart intresserad av det förr och vet därför inte särskillt mycket, vart kan jag hitta information om cosplay? Arbetet ska vara på typ 2-3 sidor... helst. Alltså jag ska ju inte kopiera direkt av eller nåt :P men länkar till sajter där som skriver om cosplay? Har kollat wikipedia, som har mest information om cosplay efter min sökning på google. Är det något speciellt eller något extra ni tycker jag ska ta med? Jag antar att om det inte finns mycket information på svenska så kanske jag ska köra på engelska? Tackar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 Vad tusan nu då, visste inte om att skriftliga arbeten ingick i slöjdverksamheten i 9an? Själv fick man, som tur är, bara gå igenom det praktiska. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg