GamaBunta Skrivet december 7, 2007 Anmäl Share Skrivet december 7, 2007 tur att jag har en fråga nu då. :P Letar efter en anime som inte är så spec gammal tror jag. Va jag minns från den var typ att det handlade om några människor i nån skum alt värld där dom gled runt med glorior ovanför skallen. :P kommer ihåg att man i början får se hur en person föds in i deras värld. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 7, 2007 Anmäl Share Skrivet december 7, 2007 Haibane Renmei Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 7, 2007 Anmäl Share Skrivet december 7, 2007 Haibane Renmei great. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pooot Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Någon som har en aning om denna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Bild Det ser inte ut som någon anime. Novel, illustration? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Novel stämmer bra, Akai Ito tom om jag inte missminner mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pooot Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Där ser man :) Tack för svaren! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yumii-Chan Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Kommer verkligen inte på vad en anime jag såg för väldigt väldigt väldigt länge sen sedan heter.. hur som helst handlade den om: En kille som bodde med sin syrra (eller kusin kanske?) i en lägenhet. Helt plötsligt kommer en tjej inflygande från fönstret och tar av sig flyg kläderna och har på sig en rosa kimono. Tror hon hade rosett på huvet.. Hon sa att killen det handlar om skulle gifta sig med henne eftersom hennes pappa hade bestämt det som var president. Sen minns jag inte mycket mer, förutom att det var några andra tjejer som jobbade på ett café också. Sen om jag inte hade fel var slutet att killen gifte sig med alla tjejer i hela animen? Tror det var en ganska ny anime, skulle vara kul att se om :D hjälp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Du söker nog efter Final Approach. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moneycube Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Okej detta blir lite svårt. Men ska ge utav det jag minns. Det handlar om någon sorts präst eller nått som har "superkrafter" Han har en stor lie tror jag, i början är dom på något skepp och det kommer en fiende, då går han ut och slåss med saken. Han säger nått innan han förvandlas, typ anger kraften 1-10 hur mkt han ska förvandlas. Tror även det är en sorts cyborgpolis med. Men är inte säker. Jag ber om ursäkt för den dåliga infon, men det enda jag minns tyvär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Det låter som trinity blood Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moneycube Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Det låter som trinity blood Du det verkar fan som det :) Tack så mkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 någon som kan tänkas koppla ihop wallpaper-bilden med en anime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DistantHowl Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 http://mirror.servut.us/flash/U_so_so_DADADA.swf denna animen vill jag ha namn på tack den värkar ganska intressant tyckte om bakgrunden:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 http://mirror.servut.us/flash/U_so_so_DADADA.swf denna animen vill jag ha namn på tack den värkar ganska intressant tyckte om bakgrunden:D Higurashi no Naku Koro ni Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Okej så här är det va. Råkade ramla in på en anime trailer på Stage 6 Jag sparade trailer så jag skulle komma ihåg den, men råkade såklart radera trailern igår. :S Minns inte va den heter heller... Tror det var nåt med sword i. Var en anime rulle som skulle komma på bio tydligen. Utspelade sig i feduala japan. var RIKTIGT bra animerad. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 någon som kan tänkas koppla ihop wallpaper-bilden med en anime? Inte direkt men tack, blev min nya bakgrund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 någon som kan tänkas koppla ihop wallpaper-bilden med en anime? Inte direkt men tack, blev min nya bakgrund. Väldigt fascinerad av var bilden kommer ifrån också. Kom igen någon random person och ge oss ett svar! :) Okej så här är det va. Råkade ramla in på en anime trailer på Stage 6 Jag sparade trailer så jag skulle komma ihåg den, men råkade såklart radera trailern igår. :S Minns inte va den heter heller... Tror det var nåt med sword i. Var en anime rulle som skulle komma på bio tydligen. Utspelade sig i feduala japan. var RIKTIGT bra animerad. Razz Du kanske menar Sword of the Stranger, Stranja? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Du kanske menar Sword of the Stranger, Stranja? yes, tack! :D *kram* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 någon som kan tänkas koppla ihop wallpaper-bilden med en anime? Inte direkt men tack, blev min nya bakgrund. Väldigt fascinerad av var bilden kommer ifrån också. Kom igen någon random person och ge oss ett svar! :) ja men hjälp då! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 ja men hjälp då! :D Alltså det är väl ingen anime direkt utan en fan art av nån bara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Alltså det är väl ingen anime direkt utan en fan art av nån bara... jo men av vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 tror det inte av nåt specielt, bara nån som gjorde efter eget tycke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 tror det inte av nåt specielt, bara nån som gjorde efter eget tycke fan också. det såg ju intressant ut. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 Bu för Boda! Hoppet borta. :( Synd på det dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg