simonkex Skrivet augusti 19, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2007 Blev lite fundersam över vad flaskis menade att SayaSe tog mod till att svara utan att komma med någon anmärkning :| I alla fall, så har jag nu igen en bild som jag skulle vilja veta vem det är: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 19, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2007 Det var inget allvarligt menat med det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 19, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2007 Tror det e fanart av en kille i Märchen Awakens Romance (eller MÄR som den oxå kallas) en fråga bara.. varför frågar du om alla dessa bilder? :P detta e enda tråden i forumet du har använt sen du reggade :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simonkex Skrivet augusti 19, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2007 För att det är det bästa sättet att ta reda på vart bilderna kommer ifrån. Btw, har sett MäR Heaven, är det Gillom du menar? Har inte han lila hår, svarta ögon och en spik i huvudet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 19, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2007 tyvärr minns jag inte va han heter, men han han och hans syster va på chess sidan. Hans syster va typ helt cp dödade alla som förlorade sina fighter. Iaf, han ser ut så, fast den bilden ser ut som fan-art så att de byter frisyr osv e inte så ovanligt. tror snubben va med i serien ~avsnitt 30-40 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zirius Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Det där är Brago från Konjiki no Gash Bell eller Zatch Bell som den heter i US & A. Helfestlig serie XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simonkex Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Vem är detta ? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Johan från Monster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simonkex Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 aa..tack! Har redan börjat kolla på den :) 74 avsnitt, börjar bra :) Vem är det här då, det ser lite ut som Fuji Syuusuke från Prince of tennis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zirius Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 Satou från Shakugan no Shana. Också en mycket bra serie men kan förståss inte jämföras med Monster som är ett mästerverk :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
impresario Skrivet september 3, 2007 Anmäl Share Skrivet september 3, 2007 Tja, vilken serie/film är detta ifrån. Tycker stilen liknar Erueka Seven. Lite fanservice ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 3, 2007 Anmäl Share Skrivet september 3, 2007 Den där bilden är från Gunbuster 2 eller som den egentligen heter; Diebuster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
impresario Skrivet september 3, 2007 Anmäl Share Skrivet september 3, 2007 Oj, du var snabb ;) Tack tack :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet september 3, 2007 Anmäl Share Skrivet september 3, 2007 Nemas problemas. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Fick ett pm här om dan ang. min avatar och vart den kom ifrån och det slog mig att jag har ta me tusan ingen aning själv ;) Så är det någon som vet källan eller är det helt enkelt fanart. Gammalt wallpaper med samma tös Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Den är från ett eroge (finns även en 18+ anime) som heter Mahou shoujo Ai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Man tackar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chirisu Skrivet september 22, 2007 Anmäl Share Skrivet september 22, 2007 Hej jag letar efter en anime som jag såg typ 3 - 4 år sedan De handlar om en kille i typ medelålder som letar efter någon/något och reser runt i arabstaterna och han blir tilfånga tagen och torterad på en het sten men han rablar typ någon ramsa ur koranen hella tiden och all smärta försvinere sen får de han att bevisa sin tro på alla genom att huga en kniv genom handen och när han har rablat ramsan ser man att hans ögon typ glöder. han lyckas rymma/de släper han fri med en kvinna som inte har någon tunga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekonomen Skrivet oktober 5, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2007 Undra vad det är för anime som liknar Ai my mi strawberry egg, fast det är en high school-kille i huvudrollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 5, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2007 Undra vad det är för anime som liknar Ai my mi strawberry egg, fast det är en high school-kille i huvudrollen. kan det vara Otome wa Boku ni Koishiteru? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekonomen Skrivet oktober 5, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2007 Japp. Tackar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teddyw Skrivet oktober 11, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2007 Jag har hittat ett gammalt videoband hos några släktingar som innehöll en 5-10 minuters snutt av någon gammal japansk anime som var as bra. Nu behöver jag lite hjälp med att ta reda på vilken anime det är, skulle verkligen vilja se hela. Handlar om tre stycken munkar som är ute och vandrar på Kurama berget en sen kväll då det visar sig att alla japans spöken, demoner och andar har ett årligt möte på kurama bergets topp. På detta möte utmanar spökena varandra i dueller och de tre munkarna bevittnar det hela. Jag gissar att den är tecknad någong gång i början av 80 talet och har tyvärr ingen aning om namnet eller dylikt. Några karaktärs namn dyker dock upp. konen - en kort liten munk genyo - ledarmunken sen finns det ett stort antal namn på de olika spökena som deltar i striderna, spöken vid namn som blixtmunken, vindmården, hämnddraken, järnråttan, tjurtrollet och klippaddan m.fl Animen är en fin orgie i episka fantasy dueller. Ett stort tack till någon som kan ge någon info som hjälper mig att hitta den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 11, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2007 Jag har hittat ett gammalt videoband hos några släktingar som innehöll en 5-10 minuters snutt av någon gammal japansk anime som var as bra. Nu behöver jag lite hjälp med att ta reda på vilken anime det är, skulle verkligen vilja se hela. Lät intressant... Var det dubbat eller textat? Svenska eller engelska? Köpvideo eller inspelat? :x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 11, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2007 Jag har hittat ett gammalt videoband hos några släktingar som innehöll en 5-10 minuters snutt av någon gammal japansk anime som var as bra. Nu behöver jag lite hjälp med att ta reda på vilken anime det är, skulle verkligen vilja se hela. Handlar om tre stycken munkar som är ute och vandrar på Kurama berget en sen kväll då det visar sig att alla japans spöken, demoner och andar har ett årligt möte på kurama bergets topp. På detta möte utmanar spökena varandra i dueller och de tre munkarna bevittnar det hela. Jag gissar att den är tecknad någong gång i början av 80 talet och har tyvärr ingen aning om namnet eller dylikt. Några karaktärs namn dyker dock upp. konen - en kort liten munk genyo - ledarmunken sen finns det ett stort antal namn på de olika spökena som deltar i striderna, spöken vid namn som blixtmunken, vindmården, hämnddraken, järnråttan, tjurtrollet och klippaddan m.fl Animen är en fin orgie i episka fantasy dueller. Ett stort tack till någon som kan ge någon info som hjälper mig att hitta den. Kan det vara Urusei Yatsura har en liten känsla av det men kan mycket väl ha fel ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 11, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2007 Kan det vara Urusei Yatsura har en liten känsla av det men kan mycket väl ha fel ^^ Animen är en fin orgie i episka fantasy dueller. Hm, känns inte som det... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg