Sceleris Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Kinpatsu no Jeanie? Eheheh... ingen aning. ^^: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
malinthyrsmo Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Nope inte den heller.. Haha jag kommer nog aldrig att få reda på vad den heter :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Kanske du kan beskriva lite mer runt filmen. Hur gammal kan den ha varit? 70-tal? 80-tal? 90-tal? Var den släppt i Sverige? (Isåfall kanske denna lista kan vara till hjälp.) Var det en fristående långfilm, eller en film i en serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
malinthyrsmo Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Jag kollade på den när jag var runt 7 - 10 år så den fann iaf ute på 90-talet, vet dock inte när den är gjord. Jag tror det var en serie egentligen för den var uppdelad i olika delar på kassetten jag hade. Har kommit på nu att det var en styvsyster och styvbror med också. Den var på svenskia iaf, jag kan inte komma ihåg så mycket mer tuvär =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
malinthyrsmo Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Nu har jag hittat den! Lady lady var det, tack så mycket för tipset om listan där =) Nu behöver jag inte sitta och fundera längre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Halloj jag kommer faktsit med en fråga om vad detta är för anime det känns som Hajime no Ippo men det är inte boxning utan mer Karate osv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Kan det vara Grappler Baki? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Jo det var det tack Gogo :D Gissa rätt i Gissa animen får du ett pris :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zerafar Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 kom att tänka på en serie som jag och min lillebror brukade kolla på när vi var mindre. handlar om 4 personer, 3 killar, en klädd i svart dräkt, en i röd och en vit tror jag det var. sen är det en rosaklädd tjej med. påminner lite om starzinger, fast dom är på jorden har jag för mig... rätt lam förklaring, men hoppas någon vet vilken serie jag menar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 låter som stjärn scherifferna, lr vad den nu hette på svenska :D EDIT: Saber Rider and the Star Sheriffs, heter den, tror jag dock så är det rosa tjej, svart, röd, blå kille... tjejen har rosa dräck typ som killarnas i bakgrunden... [...] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Highwayman Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Nu när ni ändå snackar om saber rider; Vad hette den där serien med cyborgsheriffen på en svart häst, tror han var polare med den lokala bartendern som var grönhyad, fet, hade mustach och robotarmar? Sheriffen hade gul dräkt med sån där skottsäker grej mitt på bröstet har jag för mig. Jag trodde det var den serien som hette saber rider men det stämmer ju inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 hmm inte bravestar? =p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Behöver hjälp med följande två bilder... Kan mycket väl vara två olika serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Första är från introt till Xenogears, spel till PSX. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Jag är ganska säker på att andra är från RahXephon-filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Första är från introt till Xenogears, spel till PSX. Jag är ganska säker på att andra är från RahXephon-filmen. Er kan man lita på. Båda är antagligen korrekta då de hör till de möjliga alternativen (för många för att ha tagits med i mitt inlägg). Tack för svaren. [bows out] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 är antagligen korrekta... Jag kan sätta min njure, hus och syster på att det är rätt. Xenogears har jag spelat genom sex gånger, och jag kan det utan och innan. (givetvist gäller det inte för vad Sceleris säger) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 (givetvist gäller det inte för vad Sceleris säger) Klart det gör (förutom det om sex gånger). Har jag någonsin haft fel? Öh, svara inte på det. ^_^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 är antagligen korrekta... Jag kan sätta min njure, hus och syster på att det är rätt. Xenogears har jag spelat genom sex gånger, och jag kan det utan och innan. (givetvist gäller det inte för vad Sceleris säger) Stämmer bra det, såg det där introt för bara 2 veckor sedan, Xenogears <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Mhrmm, lite svårare fråga denna gång... Jag minns att jag för en inte alltför lång tid sedan såg en serie där en tjej vid en tidpunkt yttrar orden "Jag önskar att jag hade fötts i en tidsålder då människor inte dödar varandra." (med reservation för felaktig översättning) och ser ganska ynklig ut. Tyvärr är det allt jag minns, förutom att det var en bra scen och en bra anime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Mhrmm, lite svårare fråga denna gång... Jag minns att jag för en inte alltför lång tid sedan såg en serie där en tjej vid en tidpunkt yttrar orden "Jag önskar att jag hade fötts i en tidsålder då människor inte dödar varandra." (med reservation för felaktig översättning) och ser ganska ynklig ut. Tyvärr är det allt jag minns, förutom att det var en bra scen och en bra anime. Impulsgissning: Now and Then, Here and There? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 3x3=eyes kanske, känns som något som Pai kunnat säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mPan Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Jag såg en anime serie för ett bra tag sen. Handlande om en tjej som var de "ultimata" vapnet. Hon blev tillsammans med en kille i hennes skola typ. Hoppas ni vet vilken serie detta är, MVH / mPan sådär, ändra så jag inte avslöjar slutet :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Mpan: Saikano (Saishuuheiki kanojo) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Öh. Spoilervarning? Nu har jag ju själv sett den, men andra kanske inte vill ha slutet avslöjat för sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg