F.d. medlem Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 En liten demonflicka som jag gjorde i openCanvas1 medans jag nätverkade med Nille. Blev en lättare färgsjustering och en "crop" så det blev i bakgrundsupplösning efteråt. Öhm, jag menar Link såklart. :P openCanvas4 2.5 timmar Då är jag på G med nya bilder. Lite mindre animestuk nu för tiden. :) Har varit med lite i CGTalk's daily sketch group och resultaten ser ni via länkarna. :) http://forums.cgsociety.org/showpost.ph ... ostcount=2 http://forums.cgsociety.org/showpost.ph ... stcount=15 http://forums.cgsociety.org/showpost.ph ... ostcount=3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Skit läcker! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 26, 2006 Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Snygg! Mycket färgläggning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2006 Mjo, blivit mycket med färger på sistone. Man kan ju inte bara lära sig göra linjer. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Vad har hon i handen, nagelfil? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Riktigt snyggt! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Vad har hon i handen, nagelfil? Nope, hon är hård, så hon använder en rasp! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Ny bild. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Snygg! Mycket färgläggning!Mjo, blivit mycket med färger på sistone. Man kan ju inte bara lära sig göra linjer. :P Oj, hehe. Mycket bra färgläggning skulle det ju stå^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Så det kan bli när man skriver. :) Ny bild uppe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 <(^_^)< Du vet redan vad jag tycker, har kanske sagt det en sisådär hundra gånger men - älskar den C: Händerna och ansiktet blev så bäst, och färgerna <3 Du överträffar dig själv gång på gång :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Bara så du vet så gnäller majoriteten på andra forum om....... *trumvirvel* HUVUDET! Vad var det jag sa när vi nätverkade?...... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 tyckte om punnkflickan, hon var väldans söt ^^ och link gillas ju alltid o demonflickan...mm, gillar :) speciellt hennes händer o ja tycker faktiskt väldigt mycket om färgläggningen på knäna ^^ sen ser hon lite hjulbent ut ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 ... sen ser hon lite hjulbent ut ^^;; Du ska bara veta hur mycket folk har påpekat om fel i denna bild. Det enda som gått okritiserat är färgläggningen. XD Tack för kommentaren. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg