Spazer Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Jag lägger också min röst på de sexiga luggfrisyrerna från framförallt 70 och 80-talen. Kapten Harlock's luggfrisyr som redan postats bild på i tråden är en klar favorit. Luggfrisyrerna a'la Kimagure Orange Road går inte av för hackor de heller. Här har vi t ex Madoka från Kimagure Orange Road http://www.northarc.com/images/kor/Madoka=sax=3.jpg Vem kan motstå att gilla den frisyren? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2004 Håller med spazer... Vem kan motstå.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryoko Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Ryoko självklart.... Eller Washu... >Tenchi Muyo< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Maiku i onegai twins har helt klart den snyggaste kill frisyren två kommer Vash the Stampede i trigun hos tjejerna vinner Kaname Chidori från Full metall panic eller Maya i Burn up W Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Yoh såklart! http://www.discountanimedvd.com/dvd_images/2328.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 finns många snygga..men alla är typ redan nämnda...=) instämmer men vill ändå lägga till cobits... inte som kolaste men som vacker:P http://www.shadabadanime.net/Chobits/im ... ally09.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Själv tycker jag om: Sasuke Och sen har det ju gjort lite manga art av Tekken så då kan man väl ta Jin Kazama och Paul Phoenix? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Lägger in en röst på Bokutou no Ryu från Shaman King... av någon anledning vill jag lyssna på Leningrad Cowboys ;) INDEED. det är lätt den bästa frisyren Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 svårt att säga finns så många grymma, men kanske Sasuke och dom flesta i Peace Maker of Kurogane Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Vash i Trigun har ju såklart den coolaste frillan, efter det tror jag jag väljer Killua från HxH. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Det finns färre karaktärer att välja mellan än man kan tro. Chirico ifrån VOTOMS, såklart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 har och orkar inte visa någon bild men Soichiro och Kakashi frisyrer e väll småhårda :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg