Hampe Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Jag lade just in Mysterious pururu pururin Rin från NHK ni Youkoso! Då kom jag att undra vad alla andra har för något på sina kommunikations medel. Jag också, jag också *waves hand* o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Passade på att ändra tema när jag ändå förde över lite ny musik till mobilen. Tankade precis hem värsta fräscha rosa temat, som jag använder tillsammans med denna bilden: Och sen Koi no Mikuru Densetsu som ringsignal (Mi-mira-miraku-run-run låten från SuzumiyaHaruhi ni vet :> ) och opening från Black Cat som sms-signal. >^.^< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Jag lade just in Mysterious pururu pururin Rin från NHK ni Youkoso! Då kom jag att undra vad alla andra har för något på sina kommunikations medel. Jag också, jag också *waves hand* o/ me to :D har haft den sedan dagen den kom ut och alla hatar mig för det /cry folk blir så jävla irriterade av den när det ringer i klassrummet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Tema, en av dom som redan var på telefonen :P Ringsignal, en Den-den mushi från One Piece :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg