wikked Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 finns ej kvar förlorade den efter formateringen glömde backa den ... Lock n trash plz :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Om nu ljuset kommer uppifrån... Varför faller Naruto's skugga mot det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 jag måste säga att det här med att ta bilder och klippa ihop dem till en bakgrund inte imponerar mig mkt. All cred till er som orkar göra och tycker om det, men jag blir inte imponerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Well utan dom som gör det skulle det inte finnas många fina bakgrunder att ha på sin dator :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Om nu ljuset kommer uppifrån... Varför faller Naruto's skugga mot det? För att han är ninja! Nej men seriöst, du har helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 Mjo det är ju klart att man inte ska sluta med att göra bakgrunder, men jag tycker inte man ska ge en bakgrund (om man inte gjort allt själv) samma cred som man ger ett konstverk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg