Stimpa Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Det var Onegai Teacher som fick mig att fastna i Anime Träsket :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolle007 Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Man kan förbruka tid med den men den är en hyfsad anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Serien innehåller vissa saker som gör att den blir riktigt skön, men den har långtifrån allt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Ja herregud, sällan har en serie varit så grovt överskattad. Aja, man får vara glad över att det finns sämre serier inom samma tema bland annat Onegai Twins. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Ja herregud, sällan har en serie varit så grovt överskattad. Aja, man får vara glad över att det finns sämre serier inom samma tema bland annat Onegai Twins. Twins är i princip lika bra, jag förstår inte varför så många klagar på den :/ Får jag höra din motivation? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Twins är i princip lika bra, jag förstår inte varför så många klagar på den :/ Får jag höra din motivation? En pryl är att den är så läskigt repetiv. "Vi kan vara syskon..men samtidigt så kan vi vara till varandra utomstående." Blah, dåligt översatt men ni förstår säkert vad jag menar iochmed att dom säger samma mening ett par gånger i varje avsnitt. Sen så tycker jag att själva storyn kändes allmänt krystad. Såg nu att jag har skrivit två gånger i samma tråd..då jag också har sagt i princip samma sak.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Helt okej, men det händer inte så mycket i kärleks vägen. De petar på varandra lite och säger "tihi" sen springer de åt varsitt håll känns det som. Hur som helst är den helt klar sebar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Twins är i princip lika bra, jag förstår inte varför så många klagar på den :/ Får jag höra din motivation? En pryl är att den är så läskigt repetiv. "Vi kan vara syskon..men samtidigt så kan vi vara till varandra utomstående." Blah, dåligt översatt men ni förstår säkert vad jag menar iochmed att dom säger samma mening ett par gånger i varje avsnitt. Sen så tycker jag att själva storyn kändes allmänt krystad. Såg nu att jag har skrivit två gånger i samma tråd..då jag också har sagt i princip samma sak.. oj, motivering kanske det heter :) OK, då vet jag iaf. Den var lite repetiv ja, jag vänjde mig vid det, tyckte inte det var så farligt, men men. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Hygglig tidsfördriv. Inte mer än det _shrugs_ Som den bishoujo serie som den är så erbjuder den inget speciellt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Jag älskade presidenten i Twins. Elak som få! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke_Dark Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Har ni sett del 13 special från onegai teacher den är bra tycker jag >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Har ni sett del 13 special från onegai teacher den är bra tycker jag >:D Tycker den är som vilket avsnitt som helst fast med lite mer ecchi :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Har ni sett del 13 special från onegai teacher den är bra tycker jag >:D Lite väl vågad jämfört med resten av episoderna, fast den gav serien ett lite roligare slut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moriquende Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Den serien är jätte bra..Kei-kun.. Han är så rolig! Den andra serien Onegai twins är också jätte bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Okej har aldrig sett denna, eller jo kanske en min elle två, men det är allt, är den nåt att ha (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 hmm, onegai teacher var bättre än twins. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soet Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jag har varken sett GTO eller Onegai Twins, men dock har jag läst det lilla av GTO som kommit ut i Manga Mania. Och det lilla jag har läst har jag uppskattat. En ganska kul serie enligt mig. För den är inte så fjollig som chobits manga (iof. är animen ganska hyfsad). Så nu blir det att tanka GTO så man kan skaffa sig en lite större uppfattning om den. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 Jag har varken sett GTO eller Onegai Twins, men dock har jag läst det lilla av GTO som kommit ut i Manga Mania. Och det lilla jag har läst har jag uppskattat. En ganska kul serie enligt mig. För den är inte så fjollig som chobits manga (iof. är animen ganska hyfsad). Så nu blir det att tanka GTO så man kan skaffa sig en lite större uppfattning om den. ;) GTO=Great Teacher Onizuka, dvs inte densamma som Onegai Teacher, om du fått det om bakfoten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 18, 2004 Anmäl Share Skrivet april 18, 2004 GTO = Great Teacher Onizuka är en Anime serie Onegai Teacher är också en anime serie. Dessa två är inte på NÅGOT sätt relaterade till varandra... Ingen av dom har gjort något i den andre. Däremot är jag inte säker om någon av röstskådespelarna är med i bägge serierna. Kolla upp för mer information på www.animenfo.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 19, 2004 Anmäl Share Skrivet april 19, 2004 Måste nog gå emot många och säga att storyn totalsög! En utomjordisk lärare som ska kolla så att vi sköter oss? Pyttsan! Men förutom det så är den väldigt mysig och man sitter med ett stort léende på läpparna i stor del av serien, men den är också lite småsorglig ibland, en perfekt blandning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 serien var jätte bra.. enda tills slutet.. blev ju lite besviken där.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 serien var jätte bra.. enda tills slutet.. blev ju lite besviken där.. ;) Joo... fast själva slutet var ganska hyffsat tycker jag. Har du sett OVAn förresten? Episod 13, se den om du inte gjort det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angel Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 uppföljaren är ju så himla mycket bättre än "orginalet" enligt mig i alla fall ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 MIZUHO SENSEI!!! *snyft* denna serie alltså, jag ska nog se den snart igen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 hmm, hur slutade serien? jag har glömt det.. kommer ihåg att han hamnade i sån där trans, men sen är det svart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg