docster Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Vad tyckern ni om serien? Tycker den är grymt överskattad även om den var rolig att kolla på. Skön theme låt är väl allt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Den var halvdan. Den kändes rätt så tråkig till en början men gav mig ett leende eller två. Speciellt att kunna terra en person för att vara överkåt.... Nej, jag tycker inte om den.. Inte min stil helt enkelt.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag tycker inte att den är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sock Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag tycker att den är väldigt bra, föll direkt för den. Satt nog med ett leende varje gång jag såg den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Regen Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 :twisted: VA är det ni säger!!?!?!?! Den är ju underbar! Har fått många polare som var totalt emot anime att böja sig under denna serie! uj uj uj. fina grejer! : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenocloud Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Onegai Teacher är en av mina favorit serie. Den ger mig många sköna sommar kännslor. Den är snygg ritad och har bra karaktärer. Bra musik med. Onegai Twin är typ en fortsättning men handlar om andra karaktärer. Den tycker jag inte är lika bra för att många avsnitter ur det tycker jag är helt meningslös med den grymma storyn jag hade hoppas på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Onegai teacher har faktiskt en riktigt kass story men den är enda bland mina favorit animes! you go kei-kun ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akamaru Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 jag älskar Onegai Teacher Och Onegai Twins. Särskillt Onegai Twins där allt är en enda stor ihop rörd incest story som gör att allt blir så komplicerat, men med en fruktansvärd humor :D sen Onegai Teacher har sina stunder för mig så är det marie som lyser upp varenda stund i serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 jag älskar Onegai Teacher Och Onegai Twins. Särskillt Onegai Twins där allt är en enda stor ihop rörd incest story som gör att allt blir så komplicerat, men med en fruktansvärd humor :D sen Onegai Teacher har sina stunder för mig så är det marie som lyser upp varenda stund i serien :D Men.. Onegai Twins är ju inte speciellt avancerat.. Fast det beror väl på vad man jämför.. Inget KGNE iaf :P Onegai Twins var ok.. 5/10, inte speciellt bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 jag älskar Onegai Teacher Och Onegai Twins. Särskillt Onegai Twins där allt är en enda stor ihop rörd incest story som gör att allt blir så komplicerat, men med en fruktansvärd humor :D sen Onegai Teacher har sina stunder för mig så är det marie som lyser upp varenda stund i serien :D Akta Rockman kommer anmärka!!! Han vill bestämt hävda att den serien är inte incest... Bara en liten puss påstår han... Själv så stör jag mig på den serien. Den är bara utdragen och sååå tråkig. Jag är mer för "seriösa" och "filosofiska" serier... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Onegai Teacher är en av mina absoluta favoriter, kanske till och med min absoluta favoritserie. Skön story, sköna karaktärer, sköna animationer och skön humor. Jag ger den betyget 10/10 Och det är inte någon incest i Onegai Twins! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basara Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Onegai serien ja. Beror sig litet på vad man är ute efter. Att handkas med det som karaktärerna gör i de båda serierna är ingenting som jag skulle vilja göra. Det är synd om de. Onegai Teacher började bra, sedan blev den utdragen tyvärr... speciellt första avsnittet var riktigt bra med tanke på att den ganska klart och tydligt visar hur större delen av människosläktet är... Onegai Twins är något som fick mig att skratta hejdlöst, totall humor =) Eller i alla fall för mig. Inte för vissa tydligen... Det finns ett antal scener i den som gör mig riktigt glad =) Incest? Vartdå? Om det är incest så ska det i mitt fall vara 18+ gräns på Onegai Twins, vilket jag inte ser någon som helst anledning till. Men det är min mening. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag tyckte om Teacher väldigt mkt faktiskt. Helt klart sevärd, och den gav en njutning en stund :) Det är dock ingen serie som jag har som favorit. Antagligen för att jag har sett så mkt som är mkt bättre. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jo den är lite egen måste man säga.. lite mysig.. mest mysig.. lite porrig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 We like dont we ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Heh, tyckte om den serien, riktigt fin sommarkänsla över den och tja, man kan inte mkt mer än att se tillbaka på den med ett leende när man sitter och har tråkigt nu precis innan sommaren. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jo visst gav serien en skön känsla, men det gick lite långsamt för min smak... Gillar dock Mizuho's karaktär ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jo visst gav serien en skön känsla, men det gick lite långsamt för min smak... Gillar dock Mizuho's karaktär ;) bet you do *grins* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 En av serierna som hamnar på min "gillar ej lista", samma med spinoffen Onegai Twins. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Vad tyckern ni om serien? Tycker den är grymt överskattad även om den var rolig att kolla på. Skön theme låt är väl allt :) Lite överskattat kanske, men den var definitivt vad jag förväntade mig, om inte mer. Gillade dock inte huvudkaraktären, jobbig kille :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Jag känner ungefär likadant för båda (Teacher & Twins). Inte så där jättebra som många tycker, bara helt ok anime-serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 gillar varken Onegai Teacher eller Onegai Twins... känner en kille som sa att Onegai Teacher ändrade hela hans liv. ...vet inte vad man ska tro om det... särkilt som han sitter och röker marijuana hela dagarna, och sätter på tonårsflickor stup i kvarten ~_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider_danne Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Det finns ju bättre anime, t.ex. GITO (Ghost in the Shell)... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Hel skööön anime!! ^^ En utav dom bästa jag har sett!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 gillar varken Onegai Teacher eller Onegai Twins...känner en kille som sa att Onegai Teacher ändrade hela hans liv. ...vet inte vad man ska tro om det... särkilt som han sitter och röker marijuana hela dagarna, och sätter på tonårsflickor stup i kvarten ~_~ Det måste betyda att han gått över från tonårsflickor till lärare ;), eller något liknande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg