Andreaaas Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Tjenare. Jag undrar om det finns något gött RPG till XBOX i stil med suikoden/final fantasy. För jag börjar tröttna på att lira Fifa Streetsoccer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Kryssboxen avsaknar starkt mästerliga RPG som tex PS2 har, tyvärr. Enda bra jag kan komma på såhär på rak hand är väl Oblivion, men det är inget RPG i japansk stil som dom du nämner. Håll dig till PS2 om du vill ha bra RPG. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JP Skrivet november 27, 2006 Anmäl Share Skrivet november 27, 2006 Jag vet inte om du menar Xbox eller Xbox 360, men jag förmodar att du menar 360. Som JockeII sa, det finns inte många RPG spel till Xbox. Xbox 360: Enchanted Arms Oblivion Final Fantasy XI (Om du gillar att spela Online) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg