Zaphod Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Jag är frälst, har just hittat Binbou Shimai Monogatari. En helt underbar serie. Den handlar kort sagt om två systrar som lever ensamma efter att deras mor dött, om hur de klarar sig igenom vardagen och sånt. Är en väldigt varm serie och gör i alla fall mig glad och lugn. Att rekommendera till alla som inte sett den. Men jag har en fråga, vet någon om det finns mer än tio avsnitt av serien än? Och finns det inte, någon som vet om det kommer fler avsnitt så småning om eller är den död? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Ah, älskar denna serie. Har dock av någon mystisk anledning inte sett de sista två avsnitten :S Rekommenderas varmt dock :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Tyvärr så finns det bara 10 avsnitt av serien, den är inte längre än så. Har sett början på den och jag tyckte den verkade riktigt trevlig, ska ta och se klart den någon dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Åh nej.. Jag ville verkligen ha fler avsnitt av den. Nu blev jag lite ledsen. Bara tio avsnitt.. Usch. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 Goda grejer! Här trodde jag återigen at jag hittat en bortglömd manga, men det är klart att de som är bortglömda hittar man inte... Tre mangaböcker än så länge, så vitt jag vet. Har dock inte sett animén. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg