Nille Skrivet november 18, 2006 Anmäl Share Skrivet november 18, 2006 Imorgon på söndag så beräknas Leonidernas bana korsa Jorden. Det gör den varje år i mitten av November. Förhoppningsvis ser man när de kommer in i atmosfären och brinner upp, det beror lite på vädret också. Det ska inträffa klockan 05.30 imorgon bitti. Här kan du bland annat kolla lite mer fakta och se vilket väder du tros ha~ http://tv4.se/ Öhm, kanske är lite sent ute, men om någon missat så..ja. Fick själv veta't nyss, och tänker inte missa det heller 8) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 18, 2006 Anmäl Share Skrivet november 18, 2006 Höhö, ja, jag kommer iallafall att gå upp och se på det som du redan vet. ;> Jag längtar verkligen... Hm, kanske ska man försöka ta kort på meteorregnet också? XD Skadar ju inte att testa. 83 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Ohh, det här vill jag inte missa :) Fram med kameran! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Nooooooo varför såg jag inte det här innan, ffs jag gick ju och la mig 05.20 ovetandes om detta, hade jag varit uppe 10minuter till och kikat ut så. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 /Cry Jag hade ju ställt klockan på 5.15 och allt -.- Och så lyckas jag inte vakna, måste omedvetet slagit till väckaklockan :( EDIT: Förövrigt, av de som var uppe, såg ni något/mycket? =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet november 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Jag var uppe =) Såg två stjärnfall...eller ja, det såg iaf UT som stjärnfall, men sen pallade jag inte kylan. Jag önskade mig saker 8D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Jag var uppe =) Såg två stjärnfall...eller ja, det såg iaf UT som stjärnfall, men sen pallade jag inte kylan. Jag önskade mig saker 8D Stod du ute länge i kylan? :) Hade varit fräckt att se skådespelet då det var som "aktivasts" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet november 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Jag var uppe =) Såg två stjärnfall...eller ja, det såg iaf UT som stjärnfall, men sen pallade jag inte kylan. Jag önskade mig saker 8D Stod du ute länge i kylan? :) Hade varit fräckt att se skådespelet då det var som "aktivasts" :P Hohum, kanske 20minuter, gick ut tio minuter tidigare också. Skulle tippa på att jag stog ute lite längre. Det värsta är att allt kunde ha inträffat precis runt hörnet utom synhåll (jag stog på balkongen) för de jag såg var precis så att jag kunde se dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Jag var uppe =) Såg två stjärnfall...eller ja, det såg iaf UT som stjärnfall, men sen pallade jag inte kylan. Jag önskade mig saker 8D Stod du ute länge i kylan? :) Hade varit fräckt att se skådespelet då det var som "aktivasts" :P Hohum, kanske 20minuter, gick ut tio minuter tidigare också. Skulle tippa på att jag stog ute lite längre. Det värsta är att allt kunde ha inträffat precis runt hörnet utom synhåll (jag stog på balkongen) för de jag såg var precis så att jag kunde se dem. Aha okej :9 Läste att man iaf skulle titta åt söder? Säker på att du stod o stirrade norrut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet november 19, 2006 Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Jag somnade till Asterix runt klockan 2, så jag kunde inte se det heller. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet november 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2006 Jag var uppe =) Såg två stjärnfall...eller ja, det såg iaf UT som stjärnfall, men sen pallade jag inte kylan. Jag önskade mig saker 8D Stod du ute länge i kylan? :) Hade varit fräckt att se skådespelet då det var som "aktivasts" :P Hohum, kanske 20minuter, gick ut tio minuter tidigare också. Skulle tippa på att jag stog ute lite längre. Det värsta är att allt kunde ha inträffat precis runt hörnet utom synhåll (jag stog på balkongen) för de jag såg var precis så att jag kunde se dem. Aha okej :9 Läste att man iaf skulle titta åt söder? Säker på att du stod o stirrade norrut :P Nej XD men hade inget fönster som pekade åt syd så fick stå vriden på balkongen, men ganska mycket av sikten blockerades ändå av själva huset @: Ugh, dålig förklaring men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Jag var uppe =) Såg två stjärnfall...eller ja, det såg iaf UT som stjärnfall, men sen pallade jag inte kylan. Jag önskade mig saker 8D Stod du ute länge i kylan? :) Hade varit fräckt att se skådespelet då det var som "aktivasts" :P Hohum, kanske 20minuter, gick ut tio minuter tidigare också. Skulle tippa på att jag stog ute lite längre. Det värsta är att allt kunde ha inträffat precis runt hörnet utom synhåll (jag stog på balkongen) för de jag såg var precis så att jag kunde se dem. Aha okej :9 Läste att man iaf skulle titta åt söder? Säker på att du stod o stirrade norrut :P Nej XD men hade inget fönster som pekade åt syd så fick stå vriden på balkongen, men ganska mycket av sikten blockerades ändå av själva huset @: Ugh, dålig förklaring men... Tror jag lyckades förstå på något sätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg