Ane Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Finns det 70 ep. utav den serien? Tyckte det var litet konstigt slut. så därför undrar jag om det finns flera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Ja. Men det finns två filmer också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ane Skrivet november 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Ja. Men det finns två filmer också. okey :D. vad heter dom filmerna? Så får jag kolla upp dom :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Cardcaptor Sakura: The Movie & Card Captor Sakura Movie 2: The Sealed Card Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 17, 2006 Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Slutet var ju helfint, även om slutfilmen cementerar det lite mer. Mangan slutar med... Spoiler ...en några få sidor kort epilog som utspelar sig ett par år efter deras teddybjörnsavsked (motsvarande TV-avsnitt 70) där Syaoran kommer tillbaka för att stanna. Filmen har inte precis samma slut som mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ane Skrivet november 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Slutet var ju helfint, även om slutfilmen cementerar det lite mer. Mangan slutar med... ...en några få sidor kort epilog som utspelar sig ett par år efter deras teddybjörnsavsked (motsvarande TV-avsnitt 70) där Syaoran kommer tillbaka för att stanna. Filmen har inte precis samma slut som mangan. Jag hade hoppats på nå pussar eller nåt sånt mera gull gull och förhållande. *romantiker* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ane Skrivet november 17, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 17, 2006 Cardcaptor Sakura: The Movie & Card Captor Sakura Movie 2: The Sealed Card okey :D Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg