Krunaldo Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 För de som inte vet vilken serie detta är hänvisar jag till dessa 2 utmärkta sidor, www.animenfo.com. Såg precis 04, man märker verkligen att CG delen blir vackrare för varje kapitel som släpps. Ska bli intressant att se hur de lyckas slutföra den här OVA serien på bara 1 avsnitt, eller är det mer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 eller är det mer? F'låt men jag kan inte motstå detta :D För er som vill veta hur lång den är hänvisar jag till dessa sidor Jag får be dig att kolla på denna länken till Anime-Planet Ohh... kom även på att det står ju på animenfoatt den "bara" är 5 eps // Edit: singularis till pluralis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Jag tror att han var medveten om att det var 5eps, men kanske var osäker osv. Som sagt så är det bara 5 eps så jag antar att den är slut sen : > Ska förhoppningsvis kolla in serien i framtiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Jao, men animenfo är inte alltid den mest tillförlitiga sidan. Och sådana här OVAs där varje avsnitt släpps direkt när det är klart tenderar att ibland få lite mer avsnitt en man tänkt ifrån början. sekunden innan din AH :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Troligtvis men jag är så sadistisk så jag inte kan missa en sådan passning, helst då han själv hänvisade till en sida där infon fanns :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Nu ska man bara vänta på R4 (det är Australiens va?) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 ja det stämmer, dom är ju billigast och då är det ju 4orna man köper ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Macross Zero är precis som namnet antyder, en Macross före första Macross. Så vill du ha en fortsättning är det bara att kolla in första Macross serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Ja det stämmer ju mycket väl (ugefär som med star wars dom släpper det sista först sen dom första ;) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet juni 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Macross Zero är precis som namnet antyder, en Macross före första Macross.Så vill du ha en fortsättning är det bara att kolla in första Macross serien :D Det här är jag mycket väl medveten om, tror att de finns på vhs ifrån 80-talet med svensk dubb ;). Macross plus och original Macross slår dock Macross zero med hästlängder, jag rekomenderar er alla att se dem. Specielt original Macross som är otroligt gripande serie som verkligen håller en sittande tills man sett klart den. Men Gundam>Macross. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naken Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Macross Zero är precis som namnet antyder, en Macross före första Macross.Så vill du ha en fortsättning är det bara att kolla in första Macross serien :D Det här är jag mycket väl medveten om, tror att de finns på vhs ifrån 80-talet med svensk dubb ;). Macross plus och original Macross slår dock Macross zero med hästlängder, jag rekomenderar er alla att se dem. Specielt original Macross som är otroligt gripande serie som verkligen håller en sittande tills man sett klart den. Men Gundam>Macross. Vet inte om jag kan hålla med... gillar macross men den tenderar till att rikta sig åt yngre publik... Zero är "kallare" samt en djupare story.... påminner om macross "do you remember love" som är min personliga favorit i macross serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Macross Zero är precis som namnet antyder, en Macross före första Macross.Så vill du ha en fortsättning är det bara att kolla in första Macross serien :D Det här är jag mycket väl medveten om, tror att de finns på vhs ifrån 80-talet med svensk dubb ;). Det var Scanbox som släppte Robotech dubbat till svenska, och Wendros/ Ozon Media släppte Macross DYRL dubbad till svenska. Vet inte om jag kan hålla med... gillar macross men den tenderar till att rikta sig åt yngre publik... Zero är "kallare" samt en djupare story.... påminner om macross "do you remember love" som är min personliga favorit i macross serien. Robotech kanske men inte macross... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Det svåra är att hitta Robotech på japanska :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Det svåra är att hitta Robotech på japanska :( Klart att det är svårt att hitta Robotech på japanska för Robotech finns inte på japanska! Men orginal serien som Harmony Gold klippte sönder och ändrade massa i och som de sen döpte om till Robotech finns att köpa här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=24990 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 kanske därför, Robotech är ju anime när jag såg det så det borde ju ha ursprunget från Japan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg