AndY Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 haha jag har nog aldrig skrattat så mycket när jag tittat på en anime som jag gjorde när jag såg Green Green ;) Serien är så sjuk att den blir rolig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 ta en titt på http://www.groover-info.net/ kan see en bild där så man undrar om inte dom håller på att göra 2an på serien Den bilden kan också troligen komma från Green Green 2 spelet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Machina Skrivet november 16, 2006 Anmäl Share Skrivet november 16, 2006 Min bror brukar ladda ner Green green tv avsnit till mig, och nu har jag kommit till avsnitt 10 och han hittar inte resten, (ni kanske inte gillar att man laddar ner *__* ) men till saken nu, var kan man få tag på animen? Köpbart eller icke, jag måste se som sista avsnitten!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 16, 2006 Anmäl Share Skrivet november 16, 2006 DVD 1 (avsnitt 1-4), DVD 2 (avsnitt 5-8), DVD 3 (avsnitt 9-12). 112 kr per skiva är inte fy skam. :> Finns förstås på andra butiker och nätbutiker också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg