kredzell Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 hej hej vet någon om det kommer några nya avsnitt till Green Green isåfall skriv det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Jag har fått för mig att Green Green är snusk. Är det vad det är? Undrar bara. Liksom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 det e igen hentai.. men när dom typ badar så ser man att dom e nakna men serien e rolig som fan.. kan ju alltid kolla på www.animenfo.com om info ..... fins ett hentai avsnitt som kom ut i år enligt animenfo hentai avsnittet heter *Green Green Erolutions* men resten e ju inte hentai dom vanliga avsnitten heter Green Green TV så nu vet du :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 hej hej vet någon om det kommer några nya avsnitt till Green Green isåfall skriv det :D Har inte hört något om att det är något mer på gång i dagsläget iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 Finns tre Green Green-serier: Green Green TV - 13 avsnitt. Mycket ecchi och roliga. Green Green OVA - 1 avsnitt. Producerades innan TV för att dra in pengar åt företaget. Bör ses innan TV. Green Green Erolutions - 1 avsnitt. Hentai. Sånt som de "inte fick visa på tv". Jag har inte hört om någon eventuell uppföljare, men det skulle vara trevligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 en sak till vet någon vad låten heter som spelas i slutet på varje avsnitt ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Green Green är en jeavle fjollserie med naka tjejer som springer runt hela tiden o är allmänt störda. Se något annat :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Miyu-chan! Taskigt, den serien är ju skoj ju! ;___; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 även om den e störd så e den kul som fan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Det kommer troligen inte mera avsnitt man man vet ju aldrig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet december 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 kan ju alltid hoppas :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Hihi joooo.... Den var ju lite mysko, men riktigt rolig var den oxå... Man kan som sagt alltid hoppas:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Finns tre Green Green-serier: Green Green TV - 13 avsnitt. Mycket ecchi och roliga. Green Green OVA - 1 avsnitt. Producerades innan TV för att dra in pengar åt företaget. Bör ses innan TV. Green Green Erolutions - 1 avsnitt. Hentai. Sånt som de "inte fick visa på tv". Jag har inte hört om någon eventuell uppföljare, men det skulle vara trevligt. Laddar hem Green Green nu, men det verkar som om Green Green avsnitt 13 är Erolutions avsnittet :S, stämmer detta eller har jag fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nono Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 När jag lade vantarna på Green Green var avsnitt 13 "Ero-lutions". Green Green är en ytterst kul serie och den tjocke killen, minns ej hans namn är den skönaste anime killen jag sett i någon anime. De måste göra mer Green Green enligt mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzorcelan Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Ja de borde lugnt släppa en till säsong med green green, skulle bli jättepopulärt tror jag, första säsongen var så underbart skön ju :) Tycker Ero-lutions var ett rätt bra slut också... vill ha mera av detta :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 13 avsnitt var tillräckligt för att tröttna på skämten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet januari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 e inte säker för 5 öre men tror det ska komma en 2a på deras hemma sida står det någon sånt men efter som jag inte e så bra på japanska så e det lite svårt att fatta vad som står på sidan :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 13 avsnitt var tillräckligt för att tröttna på skämten. Amen Nog för att jag gillade serien, men efter ett tag kändes det lite "gammalt" och smått upprepande. Dock en underhållande serie som borde ses iallafall en gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hentai-san Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Jag vill se mer! Jag kan inte garantera något men jag har för mig (det här är vagt.. väldigt vagt, jag vet) att jag hörde något om en uppföljare och då kanske vi får ett fint slut på serien. Samt lite mer ecchi.... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beet Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 För dom som inte kan få nog av Green Green kan ni juh alltid spela Green Green spelen, finns både på data och PS2, dock inte i Europa så ni får ta till andra medel för att få tag i dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2005 Någon som vet om man kan ladda ner OAV:erna som fansub någonstans? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Altarath Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 kan säga att det inte gör det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Miyu-chan! Taskigt, den serien är ju skoj ju! ;___; Knappast. Tjejerna är så blåsta så d är pinsamt <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 rätt ok serie, men frågan är om man pallar en till upplaga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet februari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 ta en titt på http://www.groover-info.net/ kan see en bild där så man undrar om inte dom håller på att göra 2an på serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg