Hoppa till innehåll
Anime.se

Snabbaste internetbutiken?

JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Har kinda bestämt mig att köpa Dungeons and Dragons Online - Stormreach och då vill jag naturligtvis ha det innan helgen!

Meeeeen, Webhallen var alltid snabbast och bäst förr men nu däremot verkar deras bra service åkt i botten då dom senaste gångerna jag beställt så har dom varit mycket sega.

Så, från vilken internetbutik kommer jag garanterat få spelet på Fredag om jag beställer idag/tidigt imorgon?

CDon, Ginza och Webhallen är dom som har det billigast!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har fått mina beställningar snabbt både från webhallen och spelbutiken, men få de innan fredag, tveksamt, du skulle behövt beställa idag (innan 5?) tror jag.

snabbast får du nog ifall du lyfter ditt feta arsle och tar bilen till närmsta affär :P

Om någon tar illa upp ursäkta var menat ironiskt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar köpa film från discshop och spel från cdon om det är brådis. De skickar om möjligt som brev istället för som paket mot postförskott vilket brukar betyda att du tjänar någon dag i leveranstid som annars går åt till att skicka ut en avi. Har aldrig haft några problem med varor som varigt i lager - brukar gå ut samma dag som jag lagt beställningen eller dagen därpå om jag är sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det med avi brukar inte vara något problem bara jag får tag i kolli numret så kan jag gå och hämta ut det ändå.

Nu är jag tveeeeeeeeeeeeeeeeksam om jag ska köpa fjantvanliga versionen eller ta risken med LE. :/

Edit: Ey när ni ändå kikar i tråden, ge mig lite tips på saker man kan beställa från webhallen.com! Lutar åt att jag beställer LE därifrån då jag är en sucker för fina boxar och medföljande skräp! ^^

Tänkte att det kunde finnas några trevliga animefigurer att pryda skrivbordet med men icke, hittade typ inget roligt alls förutom en WoW-musmatta som kostar 150 spänn i frakt och det står inte ens om den klarar optiska möss, den senaste mattan jag beställde gjorde inte det. :sleep:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter