JockeII Skrivet november 15, 2006 Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 Har kinda bestämt mig att köpa Dungeons and Dragons Online - Stormreach och då vill jag naturligtvis ha det innan helgen! Meeeeen, Webhallen var alltid snabbast och bäst förr men nu däremot verkar deras bra service åkt i botten då dom senaste gångerna jag beställt så har dom varit mycket sega. Så, från vilken internetbutik kommer jag garanterat få spelet på Fredag om jag beställer idag/tidigt imorgon? CDon, Ginza och Webhallen är dom som har det billigast! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 15, 2006 Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 jag har fått mina beställningar snabbt både från webhallen och spelbutiken, men få de innan fredag, tveksamt, du skulle behövt beställa idag (innan 5?) tror jag. snabbast får du nog ifall du lyfter ditt feta arsle och tar bilen till närmsta affär :P Om någon tar illa upp ursäkta var menat ironiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 Haha ja jag ringde till den lokala spelbutiken men dom lurkarna har inte Limited Edition och dessutom så tar dom mer för vanliga versionen än vad Webhallen tar för LE! jag tog väldigt illa upp faktiskt!! eller inte >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 15, 2006 Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 Jag brukar köpa film från discshop och spel från cdon om det är brådis. De skickar om möjligt som brev istället för som paket mot postförskott vilket brukar betyda att du tjänar någon dag i leveranstid som annars går åt till att skicka ut en avi. Har aldrig haft några problem med varor som varigt i lager - brukar gå ut samma dag som jag lagt beställningen eller dagen därpå om jag är sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 Det med avi brukar inte vara något problem bara jag får tag i kolli numret så kan jag gå och hämta ut det ändå. Nu är jag tveeeeeeeeeeeeeeeeksam om jag ska köpa fjantvanliga versionen eller ta risken med LE. :/ Edit: Ey när ni ändå kikar i tråden, ge mig lite tips på saker man kan beställa från webhallen.com! Lutar åt att jag beställer LE därifrån då jag är en sucker för fina boxar och medföljande skräp! ^^ Tänkte att det kunde finnas några trevliga animefigurer att pryda skrivbordet med men icke, hittade typ inget roligt alls förutom en WoW-musmatta som kostar 150 spänn i frakt och det står inte ens om den klarar optiska möss, den senaste mattan jag beställde gjorde inte det. :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karuko Skrivet november 15, 2006 Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 Med webhallen så får du ju det du har beställt dagen efter om du beställer innan 15:00. (Enligt dom) Men beställer du på fredag får du ju din beställning efter helgen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2006 Men jag beställer ikväll såklart, faaast jag är fortfarande tveksam, beror på om jag hittar något mer kul att beställa från Webhallen, annars kanske jag lika gärna kan köpa det i stan imorgon. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet november 22, 2006 Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 är du fortfarande intresserad så kan du få köpa min kopia... collectors edition e de.. inte använd dock bruten plast så du kan få den billigt vill bara bli av med skiten häh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 22, 2006 Nejtack jag fick mitt ex i fredags. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg