Daniel79 Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 http://www.blocket.se/vi/9876081.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 En liten rättning: Geara Doga är inte från Gundam Wing, utan från Mobile Suit Gundam: Char's Counterattack. =P (förlåt, jag kunde inte låta bli) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 finns där en större bild på gundam seed halsbandet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 Jo jag ör också sugen på halsbandet :D samnt gundam wing figuren Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 Jo jag ör också sugen på halsbandet :D samnt gundam wing figuren *HOST* En liten rättning: Geara Doga är inte från Gundam Wing, utan från Mobile Suit Gundam: Char's Counterattack. =P (förlåt, jag kunde inte låta bli) =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 14, 2006 Anmäl Share Skrivet november 14, 2006 AA såg inte at du skrev det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg