ThoseN Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Man behöver itne sitta vid datan länge o studera allt men studera anatomin mest :D sen är det o hitta hjälp-medel osm du känner att du tycker om att använda o ögon vet du hur dom ser ut o hitta på enga o sånt Lycka Till! p.s. studera mangor!!! alltså andras bilder mycket.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Okey, tack så mycket för tipsen. Jag vet inte hur det kommer gå, jag är nämligen världen sämsta på att rita men det kan vara kul o testa =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 nej nej du måste öva lite bara lycka till ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 um..... vet ni någon på svenska jag orkar inte att översätta jag är så J***a tröt XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 nej jag vet iaf inte någon online tutorial på svenska! men ingen sa att du behöver översätta nått!? dock gorde jag en tutorial här i forumet för ett tag sedan den borde ligga nånstans i dom bakre sidorna på konstplanket! den är på svenska! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Jag vet en bra tutorial på svenska! hem.passagen.se/cocktail_13 Gjord av Kwok-Hei "Eddie" Mak, sveriges bästa mangatecknare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 ok tackar. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 14, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2006 okej, här kommer en till so jag hittat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet maj 23, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2006 http://www.geocities.com/snikter/draw/home.htm - Edgar Tadeo's tutorials http://elfwood.lysator.liu.se/elfwood.pike - Elfwood's tutorials Det är två dugliga sidor tycker jag iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 http://www.bcmanga.se/index.php?1=tecknamanga&2=& en med Kwok-hei Mak och Esbjörn Jorsäter´s totorial som också finns i Shonen Jump (mer delar med) aja, till lite hjälp iallafall, ja tror dock du måste vara registrerad på deras hemsida.Går på 15sec eller nånting... För övrigt inte någon sida o rekomendera, mest plagiat bilder (stulna bilder) och mindre åriga på den sidan... Aja. Folk som vill lära sig att teckna. lycka till!! och allt går om du övar och övar. Ett tips är att rita av deras hjälplinjers (lr nån annans) och försöka skapa en gubbe.. rita samma pose me huvudet några gånger tills du känner att du sätter den snyggt.. Sen kan du ju fortsätta med en annan pose på ett huvud o kankse samma figur.. Sen nästa dag kan du försöka rita en pose på ett huvud som du först trände på och se om du kommer ihåg nånting av den.. Men se till och använda dom hjälp linjerna som du tycker passar dig!! ja kör själv med HTDM-linjerna, som ligger längst upp i den här tråden! Lycka till! // Thosen the chosen >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg