The_Toxic2000 Skrivet juni 5, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2004 Någon som vet några bra sidor där man kan lära sig teckna manga (?) Jag är ganska ny på att teckna, så jag vore väldigt tacksam för svar (!) :D :) :D :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Detta är fel ställe att posta i ang. sådana saker! Flyttar tråden till 'Konstplanket. Kolla här! Inte den bästa rit guiden men den är ganska schysst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2004 Eat Poo's thread for beginners | Det är professionella människor som gjort denna, rekommenderas väldigt, VÄLDIGT mycket Polykarbon tutorials | Några riktigt fina tutorials. HTDM online tutorials by J-Dillon | HTDM's online-tutorials Tutorials av Eddie Mak | Tog bara upp den här för det var här jag började Open Canvas | Skaffa Open Canvas och studera event-filer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Som jag sagt tidigare, nån borde skapa ett sticky thread om det här! tror inte nån nämde http://www.howtodrawmanga.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2004 Gjorde jag visst det. HTDM är just Howtodrawmanga. ;) Jag visade bara direkt till Online Tutorial. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2004 okok bra det >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet juni 20, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2004 Tutorials av Eddie Mak | Tog bara upp den här för det var här jag började heh.. Han är en polare från min klass på Serietecknarskolan :) Kolla hans nya sida på http://www.kingdompleased.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldarion Skrivet juli 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2004 Rekommenderar varmt den sidan som anjitipsar om,sen jag gick in på den o studerade o ritade av har jag blivit mycke bättre:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 15, 2004 Anmäl Share Skrivet september 15, 2004 kan nån en sida där man lär sig göra skuggor på kropparna snälla jag är lite kass på det med skuggor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 http://www.bakaneko.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belladonna Velvet`Cypress Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 howtodrawmanga.com visar dom lite ungefär hur man kan rita.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Varför tar folk upp samma sak som funnits med i tråden redan? Bevis på att de inte läser föregående inlägg. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 skulle kunna tipsa om en tjej på deviant som har gjort massa små hjälpguider om hur man kan börja rita manga (serie alltså) väldigt bra tycker jag ^^ klicka in här ^^ lite allt möjligt, från mangaögon, till kroppar, till hur man gör olika pratbubblor i manga osv osv ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 WoooOOW!! din kompis (Ebba) börde göra en bok och sälja den hennes grejer e ju mega grymma. Själv tycker jag att de e lika bra som viken annan manga tecknar guide som helst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 ebbas polares web HTDM sak typ var ju skit grym!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 visst e hon underbar ^^ ni borde kolla in hennes egna serie, mycket proffesionell ... stava ja de där rätt nu o_Ô nej de gjorde ja absolut inte >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 Sen har vi ju också http://www.neondragonart.com som jag rekommenderar XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 25, 2004 Anmäl Share Skrivet november 25, 2004 oxå en bra sida ^^ hon hjälpte mej när ja va nybörjare i photoshop ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 Och så hjälpte ebbas mej me hennes totorial hihi va busigt de kan bli hahaha :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 jag måste hålla med om att hennes (may shing's) serie e riktigt grymm skulle lätt missta den för en som säljs :D både skit grymmt tecknat och riktigt bra story (bra humor okcså :P ) (ursäktar om de ses som off-topic) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag rekkomenderar att ni köper sånna där "How to.." böcker...De är ju as bra! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 som sagt, onödigt o köpa sånna tycker jag :sleep: finns så mycke på nätet man kan hitta o dom där böckerna kostar för mycke tycker ja.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Jag rekkomenderar att ni köper sånna där "How to.." böcker...De är ju as bra! ^^ Håller me ebba man kan typ hitta dubbelt så mkt på internet om man letar lite... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Finns det ingen bra bok som handlar om hur man lär sig rita manga? Jag har lite svårt för att sitta för länge framför datorn - ingen utskrivare.. 3 kr per sida kostar det i Biblio - rån! Så, att skriva ut är inget alternativ för mig.. love zindu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 som sagt, finns redan massa tips här på böcker redan... gå in på nån bokhandel, finns nästan alltid nån hur man ritar manga bok där... har du sf nära dej så finns de absolut där... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg