JockeII Skrivet november 13, 2006 Anmäl Share Skrivet november 13, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 13, 2006 Anmäl Share Skrivet november 13, 2006 Du kan vara en guru i det japanska språket och ändå inte förstå det där. Troligen klagar den på att du inte har japanska som standard för alla med icke-unicode tecken. Det vill säga kontrollpanelen > regional and language options (regionala inställningar och språk tror jag det blir på svenska) > fliken avancerat > välj japanska i rullningslisten. Om du inte har östasiatiska filer installerat så måste du välja fliken språk > bocka för båda rutorna > i med xp-skivan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 13, 2006 Anmäl Share Skrivet november 13, 2006 när man installerar patchen behövdes inget sånt meck för mig, du installerar spelet via patchen, för patchen frågar vart du har installfilerna iirc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2006 Mm jag tror med kyckligen gick över gatan för att den såg en nekomimitupp på andra sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarGeta Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 när man installerar patchen behövdes inget sånt meck för mig, du installerar spelet via patchen, för patchen frågar vart du har installfilerna iirc. Wohoo, fungerade, danke danke! :D Nu är frågan här angående musiken, någon som spelat det och vill uttala sig om vilken musik man bör använda? Musiken som följer med på skivan, EVER AFTER(dock bara 9 tracks, ska jag behålla det 10nde tracket från skivan isåfall?) reproduktionen eller TsukiBako versionen? TsukiBako är bäst enligt mig. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Lol vad är det för gammal pinsam tråd du drar upp. =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarGeta Skrivet juli 1, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2007 Lol vad är det för gammal pinsam tråd du drar upp. =( haha, såg nu att den var hur gammal som helst, tänkte det var lite konstigt att du undra något sånt så långt efter att den kommit XD Bara kollade igenom de översta trådarna tänkte inte på att kolla datum D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Bump för jockes japanskakunskaper XD haha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 I win the internet! (lol) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 Bump för Bloodysakuras svenskakunskaper XD haha Särskrivning fix'd ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 Bump för Bloodysakuras svenskkunskaper XD haha Särskrivning fix'd ;p Felstavning fix'd. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 -_-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg