Dread Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Jahap ännu en bra serie avslutad.Gillade slutet men kunde varit lite mer om vad som hände efteråt :S kan bara instämma spoiler för slutet tycker serien blev lite sämre (taskigt ordval jag vet) när Carries (hette han så) dog, ja menar där försvann varenda romansmöjlighet som fanns... tyckte han tillföre så otroligt mycket till serien... men visst serien var skitbra, men den kunde imo varit fan så mycket bättre, kändes som dem begränsade sig nåt så otroligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 hm Jo det är så sant så, det de kunde ha jobbat lite mer på den delen. En annan detalj jag lade märke till är att hon åkte ju ut i sublightspeed i striden... det borde ha gott en längre tid under den, ett par månader, ett år eller fler osv men de andra var helt oförrändrade när de möttes igen. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet februari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2007 hm Jo det är så sant så, det de kunde ha jobbat lite mer på den delen. En annan detalj jag lade märke till är att hon åkte ju ut i sublightspeed i striden... det borde ha gott en längre tid under den, ett par månader, ett år eller fler osv men de andra var helt oförrändrade när de möttes igen. :S hmm Det har gått en tid tills de hittade henne. Se på deras nya kläder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Sant men det kan lika bra bara vara nya uniformer, vad jag syftade på var mer ansiktsdrag och ålder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg